حمله به مقبره «محمدباقر حکیم» توطئه جدید برای سوزاندن عراق

کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای به حمله به مقبره محمد باقر حکیم واکنش نشان داد و آنرا توطئه‌ای جدیدی برای سوزاندن مرکز و جنوب عراق توصیف کرد.
کد خبر: ۳۷۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ - 01December 2019

حمله به مقبره محمد باقر حکیم توطئه جدید برای سوزاندن عراق استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای به حمله به مقبره محمد باقر حکیم واکنش نشان داد و آنرا توطئه ای جدیدی برای سوزاندن مرکز و جنوب عراق توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است: کتائب حزب الله مراتب انزجار و محکومیت خود را از حمله جنایتکارانه به مقبره محمد باقر حکیم در نجف اشرف از سوی گروه ضاله انحرافی اعلام می دارد. این گروه ضاله به تظاهرات کنندگان مسالمت آمیز ربطی ندارد و به طرفهای بعثی که محمد باقر حکیم علیه آنها مبارزه کرده است، وابسته اند و نیز این گروه طرفهای تکفیری هستند که محمد باقر حکیم را ترور کردند.

کتائب حزب الله عراق بیان کرد: این حمله عمدی برای ملت عزیز ما روشن می کند که محور شرارت صهیونیستی-امریکایی-سعودی مرحله جدیدی از توطئه برای سوزاندن شهرهای مرکز و جنوب به دست گروههای جنایتکار و خرابکار خود را شروع کرده است که هدف شعله ور کردن جنگ داخلی است. این موضوعی است که مرجعیت درباره آن هشدار داده و از همه خواسته است که با آن مقابله کنند.

گفتنی است که معترضان افراطی و خشونت طلب در نجف اشرف بخشی از مقبره و مجتمع فرهنگی شهید آیت الله محمد باقر حکیم رییس فقید مجلس اعلای اسلامی عراق را به آتش کشیدند. تعدادی از گروه های خشونت طلب بعد از ظهر پنجشنبه با ورود به داخل مجتمع فرهنگی به بخشی از این ساختمان آسیب زده و بخش هایی از آن را آتش زدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها