سرهنگ علایی:

بسیج فرمول رهایی از تحریم‌هاست

فرمانده سپاه خوی گفت: با استفاده از تفکر و فرمول بسیجی می‌توان از تحریم‌ها رهایی یافت.
کد خبر: ۳۷۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ - 01December 2019

بسیج فرمول رهایی از تحریم‌هاست// همکار گرامی عکس رو سایز کنید// خبر قبلی هم همین مشکل رو داشت//

سرهنگ «محمدباقر علایی» فرمانده سپاه خوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در ارومیه با بیان اینکه با استفاده از تفکر و فرمول بسیجی می‌توان از تحریم‌ها رهایی یافت، اظهار داشت: امروزه تفکر بسیج به حدی از قدرت و توانایی رسیده است که در همه صحنه‌های بین‌المللی نقش ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروزی بسیج به پناهگاه و امیدی برای انسان‌های آزاده جهان تبدیل شده است، افزود: به واسطه وجود همین نیروهای بسیجی است که در طول ۴۰ سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان موفق به پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود نشده‌اند.

فرمانده سپاه خوی با اشاره به افتتاح سه باب خانه عالم و دو طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان در دو روز گذشته ادامه داد: این طرح‌ها به همت سپاه و با برخورداری از روحیه بسیجی، حمایت، مشاوره و تخصیص تسهیلات اقتصاد مقاومتی از سوی سپاه با هدف رونق تولید و اشتغال‌زایی به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول با بیان اینکه سپاه تا حد امکان تمام توان خود را برای اجرای مفاد اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال به کار گرفته، عنوان کرد: همکاری سپاه در ساخت خانه‌های عالم از این جهت است که حضور عالمان مذهبی در مناطق روستایی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

علایی با بیان اینکه باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان مبلغان مذهبی در مناطق روستایی حضور پیدا کرده و اقدام به ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی کنند، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده حضور مبلغان فرهنگی و مذهبی در مناطق مختلف باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها