سرهنگ مدنی:

مردم با وجود کارشکنی‌های دشمنان همچنان پایبند به ارزش‌های نظام هستند

فرمانده سپاه سلماس گفت: مردم ایران با وجود همه تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران همچنان پایبند به ارزش‌های نظام هستند.
کد خبر: ۳۷۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵ - 01December 2019

مردم با وجود کارشکنی‌های دشمنان همچنان پایبند به ارزش‌های نظام هستندسرهنگ «علیرضا مدنی» فرمانده سپاه سلماس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران استفاده می‌کنند، اما مردم ما همچنان پایبند ارزش‌ها و مطیع رهبری هستند.

وی افزود: هر کس در هر موقعیت و منصبی برای تحقق یافتن اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارد یک بسیجی است، به طوری که انقلاب اسلامی با همراهی همین ملت به پیروزی رسیده و هشت سال دفاع مقدس نیز با مشارکت مردم رقم خورد.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند تا ایران را از رسیدن به پیشرفت و ترقی محروم کنند، ادامه داد: اما مردم ایران با تکیه بر تفکر جهادی و روحیه بسیجی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و به پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم ایران، با بسیج به عنوان یکی از نیروهای ارزشی جمهوری اسلامی ایران ارتباط خوبی داشته‌اند، تصریح کرد: دلیل این ارادت و ارتباط مردم با بسیج به خدمات بی‌منت و متنوع این مجموعه برمی‌گردد.

سرهنگ مدنی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بسیج در سلماس خاطرنشان کرد: بسیج در ارتباط با محرومیت‌زدایی در این شهرستان ۱۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار