مراسم «حماسه زینبی» در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

مراسم «حماسه زینبی» با حضور اسوه های صبر و مقاومت، در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ - 01December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، در آستانه برگزاری روز دانشجو، مراسم حماسه زینبی همراه با تجلیل از اسوه‌های صبر مقاومت و یادواره شهدای دانشجو، در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

این مراسم با روایت‌گری مادر بزرگوار شهید جاوید الاثر «علیرضا اختراعی»، مادر شهید «حمیدرضا واعظی زاده»، همسر شهید «عبدالمهدی مغفوری»، همسر شهید «غلامرضا جعفری کرمانی» و همسر شهید مدافع حرم «محمد نبی محمدی» همراه بود.

مراسم «حماسه زینبی» در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

«شوکت مشرف زاده» مادر شهید «علیرضا اختراعی» ضمن قرائت دکلمه به ذکر خاطراتی از فرزند شهیدش پرداخت و اظهار  داشت: تنها پسرم را در راه اسلام هدیه دادم و به آن افتخار می‌کنم.

وی افزود: علیرضا در رفاه کامل و مراقبت بزرگ شد و من 31 سال است منتظر برگشت او هستم تا برای فرزندم به خواستگاری رفته و برای او مراسم عروسی برگزار کنم.

همچنین مادر شهید «حمیدرضا واعظی زاده» با بیان اینکه در وصیت‌نامه‌های شهدا همواره به اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه سفارش شده است، افزود: اطاعت از ولی فقیه یک امر واجب است و برای رسیدن به سعادت باید همواره پشت سر حضرت امام خامنه‌ای حرکت کنیم.

مراسم «حماسه زینبی» در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

همسر شهید مدافع حرم «محمد نبی محمدی» نیز گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت های شهدا است و باید قدردان رشادت ها و فداکاری های شهدا باشیم.

در ادامه این مراسم همسر شهید «عبدالمهدی مغفوری»، همسر شهید «غلامرضا جعفری کرمانی» نیز به ذکر خاطراتی از همسران خود پرداختند و در پایان از اسوه های صبر و مقاومت تجلیل به عمل آمد.

مراسم «حماسه زینبی» در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها