سردار کمالی در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس مطرح کرد؛

همکاری خبرگزاری دفاع مقدس و قرارگاه مهارت‌آموزی در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح بر همکاری خبرگزاری دفاع مقدس و این قرارگاه در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ - 02December 2019

همکاری خبرگزاری دفاع مقدس و قرارگاه مهارت‌آموزی در راستای فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم «موسی کمالی» مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) از خبرگزاری دفاع مقدس بازدید کرد.

وی در این بازدید، ضمن گفت‌وگو با دبیران و خبرنگاران در جریان نحوه تولید اخبار در این خبرگزاری قرار گرفت.

سردار کمالی در این بازدید با بیان اینکه در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توانمندسازی و مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح و به‌منظور به‌کارگیری بهینه آن‌ها در داخل نیرو‌های مسلح و آمادگی برای اشتغال، قرارگاه مهارت‌آموزی تشکیل شده است، اظهار داشت: این قرارگاه مأموریت دارد همه سربازان را آموزش دهد و این آموزش‌ها باید به گونه‌ای باید که منجر به اشتغال شود.

وی با اشاره به نشست خود با مدیر عامل و کارکنان این خبرگزاری گفت: به‌منظور فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و راهنمایی هرچه بهتر جوانان و خانواده‌های آن‌ها امروز در خبرگزاری دفاع مقدس حضور یافتیم.

مشاور عالی و سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان نیرو‌های مسلح افزود: طبق گفت‌وگو‌ها به‌زودی با همکاری خبرگزاری دفاع مقدس در حوزه مهارت‌آموزی سربازان، اطلاع‌رسانی دقیقی به مردم و جوانان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار