عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم نمایندگان مجلس یازدهم را با دقت بیشتری انتخاب کنند

عبدالرضا مصری گفت: با توجه به وضعیت کشور و هجمه‌های دشمنان ضرورت دارد که انتخابات مجلس از سوی مردم به گونه‌ای برگزار شود تا نمایندگان دشمن‌ستیز وارد این عرصه شوند.
کد خبر: ۳۷۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ - 02December 2019

///عبدالرضا مصری عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با تاکید بر اینکه مردم باید با هوشمندی هرچه تمام و شناخت کامل نسبت به مواضع نامزدهای انتخاباتی، شایسته‌ترین و خادم‌ترین فرد را انتخاب کرده و راهی مجلس کنند، اظهار داشت: نماینده‌ای می‌تواند از حق و حقوق مردم دفاع و برای افزایش رفاه و کاهش دغدغه‌هایشان تلاش کند که درک صحیح از وضعیت زندگی مردم به ویژه طبقه محروم جامعه داشته باشد؛‌ لذا در ادوار گذشته مجلس اینکه نماینده‌ای مرفه و خوش‌نشین برای مردم دلسوزی کند به ندرت مشاهده شد.

این مقام مسوول با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که قصد دارند در این جایگاه به ملت و کشور خدمت کنند، از ریخت و پاش‌های تبلیغاتی به دور هستند، افزود: اینکه افرادی برای برگزیده شدن و ورود به مجلس به دلیل خدمت به مردم، هزینه‌های میلیاردی صرف کند، منطقی نیست؛ لذا باید نیت و هدف تمام نمایندگان خدمت به مردم  و رشد و توسعه کشور در تمام عرصه‌ها باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضعف روحیه جهادی و انقلابی در دوره دهم مجلس گفت: با توجه به وضعیت کشور و هجمه‌های دشمنان ضرورت دارد که انتخابات مجلس از سوی مردم به گونه‌ای برگزار شود تا نمایندگان دشمن‌ستیز وارد این عرصه شوند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: مسوولان و به ویژه نمایندگان مجلس نباید راه حل کاهش مشکلات ملت را در خارج از مرزها جستجو کنند؛ چراکه تجربه به ما ثابت کرده که هر چقدر ما در مسیر رونق اقتصادی و کم شدن دغدغه‌های مردم به بیگانگان چشم امید داشتیم، بیشتر متضرر شدیم.

مصری خدمت به مردم را از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عنوان کرد و گفت: حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است؛ مردم خیلی از مشکلات را تحمل می‌کنند اما فساد را نمی‌پسندند و از تبعیض شکایت دارند؛ لذا توجه و تلاش مسوولان باید در جهت رضایتمندی مردم در سایر امور باشد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار