دیدار دست اندرکاران یادواره شهدای مسجد امام حسین (ع) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای مسجد امام حسین (ع) بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.
کد خبر: ۳۷۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹ - 02December 2019

دیدار دست اندرکاران یادواره شهدای مسجد امام حسین(ع) با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، جمعی از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای مسجد امام حسین (ع) بیرجند با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار وکردند.

حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این دیدار با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا یک اقدام خدایی است، گفت: این نوع کارهای ارزشمندی که انجام می دهید اگر با دید عمیق تر به مسئله نگاه شود، سطح آن و سطح اجرش بالاتر خواهد بود.

وی اظهار داشت: تمامی زحمات و تلاش های پیغمبران، رسول اکرم (ص) و اهل بیت (ع) برای این بوده که انسان را به جایگاه اصلی خود برسانند و این راهی است که ادامه دارد و محقق نیز خواهد شد.

حجت الاسلام عبادی افزود: آن هایی که بر سر عهد الهی مردانه ایستادند و برای اعلای حق و ابطال باطل از همه چیز خود گذشتند همان شهدا، خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و مجاهدین در راه حق هستند و این راه همچنان ادامه دارد و تمام نشده است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: افرادی که با زحمت، تلاش و انگیزه، اسلام را انتخاب می کنند بسیار جلوتر از بقیه هستند و ما این را در صحنه میدانی دیده ایم.

عبادی ارزش خلقت انسان را وابسته به تحقق هدف الهی، اقامه دین، احقاق حق، ابطال باطل، اجرای عدالت و مبارزه با ظالم دانست.

وی تاکید کرد: راه، اهداف و آرمان شهدا هنوز تحقق پیدا نکرده است لذا همه ی ما مکلف هستیم که به وظیفه ی خود عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ما در قرن 21 پنجه در پنجه استکبار جهانی انداخته ایم، اقامه ی یاد شهدا یک مسئله شخصی، خانوادگی، قومی و کشوری نیست، بلکه یک مسئله ی خدایی است.

عبادی با بیان اینکه ارزش شهدا در این است که در راه آرمان و دین خدا، مرگشان را انتخاب کرده اند، افزود: این آرمان آنقدر ارزشمند است که با اولین قطره خونی که از آن ها بر زمین می ریزد، پاک می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار