در گفت‌وگو بادفاع‌پرس مطرح شد؛

اعلام فراخوان جذب خبرنگار افتخاری حوزه ایثار و شهادت در قم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از انتشار فراخوان جذب خبرنگار افتخاری حوزه ایثار و شهادت از سوی این اداره کل خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 02December 2019

اعلام فراخوان جذب خبرنگار افتخاری حوزه ایثار و شهادت در قمحجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم با تاکید بر اهمیت نشر و ترویج رویداد‌های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: رسانه بستر بسیار مناسبی برای نشر و ترویج این فرهنگ ارزشی در وضعیت جنگ نرم کنونی است و ضرورت دارد در این زمینه اقدامات جدی تری صورت پذیرد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: رویداد‌های زیادی در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان به وقوع می‌پیوندد و هر یک از آن‌ها بایستی با صحت و دقت، ثبت و ماندگار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: این اداره کل آمادگی دارد از بین علاقمندان به حوزه فرهنگ جهاد و شهادت، خبرنگار افتخاری جذب کند تا پس از ارائه آموزش‌ها و سازماندهی لازم و صدور کارت، در همه سطوح اقشار جامعه نسبت به جمع آوری و ارسال اخبار مربوطه اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی علاقمندان به همکاری در این زمینه می‌توانند حداکثر تا آخر آذر جاری از طریق شماره ثابت ۳۷۷۳۱۲۵۲ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۷۴۹۲۲۰۸ (در پیام رسان‌های ایتا و سروش) اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها