مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

دیدار با خانواده‌های شهدا باعث پالایش روح می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا باعث پالایش روح می‌شود، گفت: این دیدارها سبب می‌شود تا فراموش نکنیم که چه خون‌هایی در راه دفاع از خاک و ناموس کشورمان دادیم و از اهمیت خدمت‌گزاری به مردم غافل نشویم.
کد خبر: ۳۷۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸ - 02December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با خانواده شهید «سهراب جعفری» دیدار کردند.

دیدار با خانواده‌های شهدا باعث پالایش روح می‌شود

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تقدیر از صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا با فدا کردن عزیزان خود در راه دفاع از خاک و ناموس این کشور، خدمت بزرگی به ملت ایران انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از یک هزار و 880 شهید به انقلاب اسلامی و نظام اسلامی تقدیم کرده است، افزود: تکریم و سرکشی از خانواده‌های شهدا باید به صورت مستمر در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

دیدار با خانواده‌های شهدا باعث پالایش روح می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا علاوه بر اینکه باعث پالایش روح می‌شود، سبب می‌شود تا فراموش نکنیم که چه خون‌هایی در راه دفاع از خاک و ناموس کشورمان دادیم و از اهمیت خدمت‌گزاری به مردم غافل نشویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها