معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:

پیروزی بر دشمن در تحریم اقتصادی با مدل دفاع مقدس محقق می‌شود

سرهنگ «عسکر مجیدی» گفت: در جبهه‌ای که دشمن در فضای تحریم اقتصادی برای جمهوری اسلامی فراهم کرد، باید عملیاتی عمل کنیم و مانند دفاع مقدس، والفجر‌ها و کربلا‌هایی خلق کنیم و دشمن را به نابودی بکشانیم.
کد خبر: ۳۷۲۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 03December 2019

نابودی دشمن در تحریم اقتصادی با مدل دفاع مقدس محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «عسکر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در اولین کنگره شهدای دانش آموز دختر استان مازندران که در سالن الغدیر سپاه کربلای استان برگزار شد، بسیج را یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس برای همگان روشن شد؛ چرا که بسیج با قدرت توانست در مقابل دشمن صف آرایی کند و بعثی‌ها را در خط مقدم به هلاک برساند.

وی افزود: فرهنگ و تفکر بسیجی که بر مبنای دین و اعتقادات شکل گرفت توانست از مرزهای جمهوری اسلامی عبور کند و به الگوی اسلامی در کشورهای منطقه تبدیل شود.

مجیدی وجه تمایز انقلاب اسلامی را با دیگر انقلابهای دنیا، تفکر بسیجی عنوان کرد و افزود: نگاه معنوی و آخرتی بسیجیان و مجاهدت آنها برگرفته از فرهنگ عاشورایی است و آن چیزی که فرهنگ بسیج را ماندگار کرد فرهنگ انتظار و مهدویت است.

وی با بیان اینکه عزت و افتخار امروز را مدیون خون شهدا هستیم، گفت: به برکت خون شهدا، امروز کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی مشورت می‌گیرند.

مجیدی خطاب به دانش آموزان گفت: گام اول انقلاب را شهدا برداشتند و باعث استمرار انقلاب شدند و شما باید با الگوگیری از شهدا گام دوم را محکم بردارید.

وی با عنوان اینکه خون هزاران شهید برای جاودانگی این انقلاب ریخته شده است، افزود: انقلاب اسلامی امانت شهدا است و دانش آموزان باید با حضور موثر خود در صحنه علم و تحصیل گام بردارند.

مجیدی با بیان اینکه باید مدرسه را مرکز اسلام بدانیم، گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و محدود به جغرافیای ایران نیست و باید در مدرسه و دانشگاه زمینه فراگیر شدن انقلاب را فراهم کنیم.

این مسئول با بیان اینکه قصور و کوتاهی ما باعث به چالش کشیده شدن جهان اسلام خواهد شد، گفت: در صورت رعایت کردن این مهم، جهاد بزرگی انجام دادیم.

این مسئول اضافه کرد: اگر در عرصه دولت و سیاست خوب ایفای نقش کنیم، موضع گیری و مقاومت خوب داشته باشیم، کشور دچار چالش نخواهد شد.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: در جبهه‌ای که دشمن در فضای تحریم اقتصادی برای جمهوری اسلامی فراهم کرد، باید عملیاتی عمل کنیم و مانند دفاع مقدس، والفجرها و کربلاهایی خلق کنیم و دشمن را به نابودی بکشانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار