معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران مطرح کرد؛

دغدغه همه دستگاه‌های مازندران برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس

«مهدی رازجویان» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری در دست ساخت است و خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها برای سرانجام رساندن آن دغدغه دارند.
کد خبر: ۳۷۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ - 03December 2019

همه دستگاههای مازندران برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس دغدغه دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «مهدی رازجویان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی روند احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با بیان اینکه همه وظیفه داریم رشادتها و ایثارگری‌های رزمندگان را حفظ کنیم و این فرهنگ را به نسل‌های مختلف انتقال دهیم، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مختص فرد خاصی نیست و مختص همه ملت ایران است.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در ساری در دست ساخت است و خوشبختانه تمامی دستگاه‌ها برای سرانجام رساندن آن دغدغه دارند.

این مسئول کمبود مالی و نقدینگی را از جمله مشکلات طولانی شدن ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یاد کرد و گفت: باید نسبت به تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه این مرکز که مورد استفاده نیست اقدام شود تا مردم از سرگردانی خارج شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دارای ردیف و بودجه ملی است باید نسبت به تسریع در ساخت آن اقدام کرد.

رازجویان یادآور شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برای تغییر کاربری اراضی محدوده حاشیه نیازمند استعلام شهرداری ندارد و می‌تواند نسبت به خرید اراضی حریم نیز اقدام کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار