سردار اشتری:

دستگیری برخی آشوبگران در روز‌های آینده انجام می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دستگیری تعدادی از آشوبگران که شناسایی شده اند در روز‌های آینده انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ - 03December 2019

دستگیری برخی آشوبگران در روز‌های آینده انجام می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا پیش از ظهر سه شنبه با حضور در شهرستان دزفول ضمن دیدار با خانواده شهید امنیت دزفول سرهنگ «حاجی‌مراد نادری» اظهار داشت: تا وقتی که کشور اسلامی ایران شهیدانی مانند شهید نادری دارد قطعا هیچ قدرت و کشوری توانایی خدشه دار کردن امنیت و آرامش این ملت را ندارد.

وی با اشاره به اینکه همه افراد به شهدای این مرز و بوم به خصوص شهدای امنیت مدیون هستند، افزود: شهدای امنیت جان شیرین خود را به عنوان بزرگترین سرمایه در راه کسب امنیت، آسایش و آرامش مردم و کشور تقدیم کردند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تأکید بر اینکه در حال حاضر امنیت و آرامش در کشور به خوبی برقرار است، تصریح کرد: ناآرامی‌ها و اغتشاشات به خوبی خنثی و تعداد قابل توجهی از افراد اغتشاشگر دستگیر شدند.

سردار اشتری در ادامه خبر داد: دستگیری تعدادی از آشوبگران که شناسایی شده اند نیز طی روز‌های آینده انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: بروز اتفاقات روز‌های گذشته به درس عبرتی برای دشمنان خارجی و ایادی داخلی آن‌ها تبدیل شد تا بفهمند که مردم هوشیار ایران در شرایط حساس و حتی بزنگاه‌ها از ولایت فقیه، امنیت خود و خصوصا دستاورد‌های انقلاب اسلامی با حضور در صحنه به خوبی دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها