سردار نقدی در همایش نقش دولت انگلیس در فتنه ۸۸:

انگلستان برای سه دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برنامه دارد/ سران فتنه از کودتاچیان شبکه نقاب پلیدتر هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انگلستان به دلیل ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی که دارد برای سه دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از الان آدم هایی را در اطراف کسانی که فکر می کنند رییس جمهور می شود چیده است.
کد خبر: ۳۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸ - 30December 2014

انگلستان برای سه دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برنامه دارد/ سران فتنه از کودتاچیان شبکه نقاب پلیدتر هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در همایش علمی بررسی نقش دولت انگلیس در فتنه ۸۸ که توسط سازمان بسیج اساتید در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما در حال برگزاری است، اظهار داشت: ۹ دی روز کم نظیر در تاریخ انقلاب ما و فرصتی برای تعمق، تدبر، تفکر و اندیشه کردن و عمق بخشیدن به بصیرت است. در واقع ۹ دی روز شعار نیست چرا که این روز را باید بیشتر به عمق بخشیدن به بصیرت پرداخت.

وی افزود: واقعیت مهمی وجود دارد و آن اینکه انگلیس کینه عمیقی نسبت به اسلام و مسلمانان ایران دارد و این حرف ریشه تاریخی دارد.

سردار نقدی ادامه داد: آنچه به تاریخ اخیر بر میگردد این است که اسلام و مسلمانان ایران نقش بسیار تعیین کنندهای در فرسایش استعمار انگلیس داشتند و شاید بتوان گفت که جابجایی قدرت در میان ابرقدرتها و کنار رفتن انگلیس و به میدان آمدن امریکا به خاطر ضربات مسلمانان به ویژه ایرانیان به این رژیم استعمارگر بود.

وی بیان داشت: زمانی که آمریکا و انگلیس به عراق حمله کردند بهانهشان وجود بمب هستهای در عراق بود. در حالی که این امکانات را دولت انگلستان در اختیار عراق قرار داده بود تا عراق به بمب هستهای مسلح شود ولی این بهانهای شد تا آنها به عراق حمله کند تا به منابع نفتی این کشور تسلط یابد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی تهاجم فرهنگی که پروندهاش هنوز باز است توسط انگلیس با به میدان فرستادن سلمان رشدی آغاز شد بیان داشت: رژیم انگلستان کینه عمیقی نسبت به ایران و اسلام دارد، اما این رژیم، رژیم شجاعی نیست که از راههای نظامی اقدامات خود را انجام دهد؛ چون پایه و اساس این کشور را لردها و اشرافیان بنا نهادهاند.

وی افزود: فرقهسازی مانند فرقه بهاییت، ساختن عرفانهای عجیب و غریب، نفوذ در بیوت شخصیتهای مذهبی و افراد برجسته، پرورش روشنفکران مزدور مثل تقیزاده، حزبسازی و در دورهی اخیر استفاده از رسانه، شیوههایی است که انگلستان در بهرهگیری از آنها برای رسیدن به اهدافشان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران تخصص دارند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انجام عملیاتهای خاکستری یعنی کاری که خودشان انجام میدهند به گردن دیگری بیندازند از دیگر روشهای این کشور جهت مقابله با مسلمانان دانست و اظهار داشت: در سال ۸۸ و فتنه ۸۸، انگلستان از همه این ابزارها استفاده کرد و حتی فرمانده میدان را تغییر داد و نماینده تازه نفسی را برای حمایت از فتنهگران به میدان فرستاد به نحوی که هفتهای دو بار در سفارت انگلستان در تهران جلسه میگذاشتند وبه ستاد انتخاباتی کاندیدای فتنه گر رفت و آمد داشتند.

وی یادآور شد: درآن مقطع زمانی گروهها و احزاب متعددی از آنها پیروی میکردند و روشنفکرنماهایی مانند وزیر ارشاد اسبق و آن فیلسوفنمایی که در لندن مستقر بودند هدایت فکری فتنهگران را انجام میدادند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه در آن زمان بیبیسی فارسی را به عنوان برگ برنده رو کردند خاطرنشان کرد: کارگزاران این رسانه انگلیسی اطرافیان مطبوعاتی رییس جمهور اسبق ایران بودند و حتی ۵۵ خبرنگار انگلیسی نیزدر ایران جهت پوشش اقدامات فتنه گران مستقر شدند.

وی در ادامه با اینکه آقازادههایی را که برده بودند و تربیت کرده بودند در فتنه ۸۸ وارد عمل کردند یادآور شد: از شما اساتید بسیجی میخواهم تحقیق کنید ببینید آقازادههایی که به لندن سفر میکردند چه کارهایی درآنجا انجام میدادند.

وی افزود: انگلیس فرقه بهاییت را که هیچگاه وارد چنین برنامههایی نمیکرد، در فتنه ۸۸ به طور کامل وارد صحنه کرد. علاوه بر این، انگلستان برای تحریک مردم و ادامه اغتشاشات اقدام به قتلهای ساختگی مانند خانمی که در یک خیابان فرعی کشته شد، میکرد.

سردارنقدی با بیان اینکه علت تمام کارهای آنها در فتنه ۸۸ ایجاد اختلاف میان مردم و مسوولان بود تصریح کرد: آقازادههایی را فتنه ۸۸ داشتیم بستههای ۵۰ هزار تومانی بین اراذل و اوباش تقسیم میکرد تا خیابان را همچنان شلوغ نگه دارند؛ اما با وجود همه این کارها شکست خوردند چرا که درایت رهبری و بصیرت مردم مانع اساسی طرحهای فتنه گرایانه انگلیس بود.

وی با تاکید براینکه فتنه ۸۸ قائله سنگین و حساب شدهای بود اظهار داشت: انگلستان جبههای را درست کرده بود که در آن اغلب سران سه قوه قبل انقلاب شخصیتها وزرا و مسوولان ارشد از آنها حمایت میکردند و حتی برخی افراد با سکوت خود از آنها حمایت میکردند. به عبارت دیگر برخی منسوبان به راس انقلاب از فتنه حمایت میکردند.

سردار نقدی خاطر نشان کرد: سران فتنه از کودتاچیان شبکه نقاب پلیدتر هستند زیرا آنها این شهامت را داشتند که بگوید وابسته به شاه هستیم، اما این نامردها اسم عدالت و اسلام را جلو گذاشته بودند ولی با شاه عربستان عهد بسته بودند.

سردار نقدی تاکید کرد: امروز آن فردی که با شاه عربستان پیوند بسته بود آزاد است و عکس آن در صفحه اول روزنامهها چاپ میشود. این فرد کسی است که پول انتخابات را از شاه جنایتگر بحرین میگیرد و با شاه عربستان قرار میگذارد و از سوی دیگر عکس خود را با منسوبان و نزدیکان امام (ره) منتشر میکند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: بنابراین حکمت و اعجاز رهبری مانع ایجاد شکاف در جامعه شد چرا که اگر تحمل رهبری و حکمت ایشان نبود ممکن نبود کودتاچیان و فتنه گران شکست بخورد.

وی با یادآوری این مطلب که در آن مقطع زمانی بچههای لبنان عراق و شمال آفریقا میگفتند چرا خیابانهایتان این گونه است، بیان داشت: وقتی مشخص شد مساله فتنه گران اسلام نیست؛ ملت جوشید و ۹ دی را پدید آوردند. به همین خاطر دشمنان بدانند این سرمایه عظیمی که ما در اختیار داریم و با اتکا بر همین سرمایه آنها نمیتوانند نقشههای خود را در کشورمان اجرا کنند.

سردار نقدی در ادامه با تاکید بر اینکه فتنه دیگری از انگلیس از فتنه ۸۸ نزدیکتر است پس باید از هوشمندی صحنه را زیر نظر داشته باشیم خاطر نشان کرد: ۹ دی ثابت کرد ملت ما از ملت صدر اسلام بالاتر است البته امروز گوش نکردن به فرمان ولایت که گفتند باید به اقتصاد مقاومتی متکی باشیم و چشم به خارج نداشته باشیم این حرف نوعی فتنه است.

انتهای پیام/ ر. م

نظر شما
پربیننده ها