استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

ضرورت احصاء ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده

«هوشنگ بازوند» گفت: باید ارزش‌های والا را که نقش بسزایی در پیشبرد هشت سال دفاع مقدس داشت برای انتقال به نسل آینده احصاء کنیم چرا که نسل جدید حضور ذهن ندارند که در جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار و پزشک نداشتیم.
کد خبر: ۳۷۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ - 04December 2019

ارزش های والای هشت سال دفاع مقدس را برای انتقال به نسل آینده احصاء کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در اولین شورای سیاست گذاری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب یک راهبرد اساسی برای ۴۰ سال آینده کشور است که نیاز به کارهای عملیاتی دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: در این بیانیه به خوبی فرصت ها و چالش ها در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مطرح شده و راهکارها هم به خوبی مشخص شده است.

بازوند با تاکید بر اینکه نباید ۴۰ سال گذشته را تاریک جلوه دهیم، گفت: نقاط مثبت از جمله اینکه کشور ما در ۸ سال دفاع مقدس در مقابل ۶۰ کشور جهان مقاومت کرد باید به نسل آینده گفته شود.

وی خاطر نشان کرد: باید ارزش های والا را که نقش بسزایی در پیشبرد هشت سال دفاع مقدس داشت برای انتقال به نسل آینده احصاء کنیم چرا که نسل جدید حضور ذهن ندارند که در جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار و پزشک نداشتیم.

این مسئول تصریح کرد: باید مدیریت را تحویل نسل جوان دهیم و به این منظور لازم است مشکلاتی را که ما تجربه کردیم با ارائه راهکار مقابله با آن مشکلات برای آنها بازگو کنیم تا بتوانند به پیشرفت و توسعه برسند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: در این ۴۰ سال اگرچه به پیشرفت هایی رسیدیم اما نباید از غفلت هایی که در بحث آسیب های اجتماعی و مسائل مختلفی زیر پوست شهر داشتیم چشم پوشی کنیم و باید به نوعی گفته شود.

وی ادامه داد: نقطه قوت این راهبرد اساسی این است که حضور مردم را پررنگ ببینیم و به نحوی برنامه ریزی کنیم که مردم بیشتر پای کار باشند که در اقتصاد مقاومتی از ۲۴ راهکاری که ابلاغ شده در ۱۱ مورد آن مردم پای کار هستند.

استاندار کرمانشاه همچنین بر حضور بانوان در راهبرد گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: اگر شخصیت های حقیقی را در این بیانیه پررنگ ببینیم بدون شک سرمایه های اجتماعی کشور را تقویت می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار