رئیس سازمان بسیج سازندگی:

وظیفه جهادگران بسیجی در گام دوم انقلاب روشنگری، مطالبه‌گری و بصیرت افزایی است

محمد زهرایی گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه بسیجیان و جهادگران بسیجی فقط مقوله محرومیت زدایی نیست بلکه مهم‌ترین وظیفه آن‌ها در کنار محرومیت‌زدایی مناطق محروم، روشنگری، مطالبه گری و بصیرت افزایی در جامعه است.
کد خبر: ۳۷۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱ - 04December 2019

وظیفه جهادگران بسیجی در گام دوم انقلاب محرومیت زدایی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت بسیج سازندگی استان کرمانشاه که در سرسرای بعثت برگزار شد، به تبیین وظایف جهادگران و بسیجان در گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: ۱۱ هزار هسته بسیج محله محور در کشور در راستای محرومیت زدایی شکل گرفته است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه بسیجیان و جهادگران بسیجی فقط مقوله محرومیت زدایی نیست بلکه مهم ترین وظیفه آنها در کنار محرومیت زدایی مناطق محروم، روشنگری، مطالبه گری و بصیرت افزایی در جامعه است.

زهرایی با اشاره به بلوغ انقلاب در چهل سال اول بیان داشت: دشمنان در این مدت به انواع فتنه‌ها، دشمنی‌ها، جنگ های نظامی، فرهنگی و روانی علیه نظام جمهوری اسلامی دست زدند و اکنون نیز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که وظیفه جهادگران بسیجی برای مبارزه با این جنگ اقتصادی با کارآفرینی، محرومیت زدایی، بصیرت افزایی و روشنگری را صد چندان کرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور شروع کرده که نیمی از آنها را به اتمام رسانده است.

وی خدمت به مردم را مقدس شمرد و افزود: اگر می خواهیم نقشه تمام دشمنان برآب شود باید برای مردم کار کرد و در خدمت مردم بود؛ تجربه کار کردن جهادگران بسیجی در مناطق محروم نشان می دهد که هر کجا برای مردم کار شده آنها پیوند ناگسستنی با نظام پیدا کرده اند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظام جمهوری اسلامی امروزه به تنهایی در مقابل تمام کافران و جبهه باطل ایستاده است.

زهرایی اضافه کرد: کسانی که برای گشایش مشکلات، امید به مذاکره، برجام، تجارت جهانی و خارج از کشور دارند، بدانند مبانی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی قابل جمع نیست.

وی با اشاره به مبارزه علیه فساد اقتصادی در کشور گفت: نیروهای انقلابی یکی یکی مفاسد، نفوذی های دشمن و کسانی که تصمیم شبهه ناک به نفع دشمنان می گیرند را به زیر خواهند کشید.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در پایان گفت: بسیج از مردم و انقلاب جدا شدنی نیست و فلسفه وجودی بسیج را تبدیل تهدیدها به فرصت برای مردم و انقلاب است.

در پایان این همایش از جهادگران نمونه استان کرمانشاه با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها