مسئول بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

شناسایی و جذب بیش از ۵ هزار ۵۰۰ هنرمند در سازمان بسیج هنرمندان مازندران

«حمیدرضا هراسانی» از شناسایی و جذب بیش از ۵ هزار ۵۰۰ هنرمند در سازمان بسیج هنرمندان مازندران خبرداد.
کد خبر: ۳۷۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷ - 04December 2019

شناسایی و جذب بیش از 5 هزار 500 هنرمند در سازمان بسیج هنرمندان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا مازندران عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان از سال 86 به مدت 12 سال با هدف شناسایی، جذب و سازماندهی و توانمندسازی و بکارگیری و جبهه‌سازی هنرمندان تشکیل و در 20 شهرستان کانون و دفتر دارد.

وی از جذب بیش از 5 هزار و 500 هنرمند بسیجی استان خبر داد و گفت: هنرمندان در ده رشته هنری تئاتر، فیلم، عکس، تجسمی، تعزیه، شعر، ادبیات داستانی، خوشنویسی، صنایع دستی، سرود و آوای انقلاب سازماندهی و به تولید آثار انقلابی می‌پردازند.

وی برگزاری جشنواره‌های فیلم و داستان و مستند و تئاتر و عکس و شعر را از جمله برنامه‌های سال اعلام کرد و افزود: سوگواره تعزیه، تولید آثار سرود و موسیقی ارزشی، یادواره شهدای هنرمند، کارگاه‌های ادبیات داستانی، جشنواره ادبیات داستانی، نمایشگاه هنری و تجسمی و صنایع دستی از دیگر برنامه‌هاست.

هراسانی از موفقیت دو شاعر بسیجی در جشنواره کشوری شعر «در امتداد فجر» در یزد خبر داد و گفت: همچنین در رشته تجسمی در جشنواره کشوری 6 هنرمند مازندرانی موفق به کسب عنوان شدند.

این مسئول با بیان اینکه در طول 12 سال فعالیت، مدت 3 سال به عنوان رتبه برتر کشور شناخته شدیم، گفت: این سازمان با همکاری متولیان فرهنگ و هنر استان تلاش دارد تا اتفاقات خوبی  در حوزه هنر انقلابی رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار