نماینده ولی فقیه در مازندران:

تقویت هنرمندان انقلابی راه ماندگاری جامعه انقلابی است

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» تقویت هنرمندان انقلابی را راه ماندگاری جامعه انقلابی برشمرد.
کد خبر: ۳۷۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 04December 2019

تقویت هنرمندان انقلابی راه ماندگاری جامعه انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران عصر امروز در جمع هنرمندان بسیجی استان، با بیان اینکه قرآن ما یک هنر بوده که به شکل نظم و نثر به زیبایی همه را به شگفتی در آورد.

وی از شهیدان به عنوان هنرمندان واقعی یاد کرد که زیباترین خط حماسه و رشادت و ایثار را با خون خود به زیبایی ترسیم کردند.

محمدی لائینی همچنین اخلاق نیکو را یک هنر دانست و افزود: تاریخ اسلام با فصاحت و بلاغت هنری قرآن و رشادت و حماسه شهدا و خلق زیبای پیامبر آغاز شد واین سه هنر فتح کننده عصر جاهلیت آن روز بود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید نقش هنر را خیلی بگیریم، گفت: شاید ما در این زمینه قصور و تقصیر داشتیم وهنر و نقش هنر را بعد از انقلاب جدی نگرفتیم و اکنون باید چند برابر کار کنیم تا جبران مافات بشود.

وی برخورد سلیقه را در حوزه هنری و بین هنرمندان آسیب به بدنه هنر زیبای انقلاب اسلامی دانست که باعث ناهماهنگی شده است و افزود: ما باید در برخورد با آن، هنرمندان انقلابی را در بخش‌های مختلف هنری تشویق و تقویت کنیم.

محمدی لائینی ادامه داد: هنرمندانی که با فضاهای ناهماهنگ و ناهمخوان با انقلاب در داخل و خارج از کشور، با سرودن شعر برای امام و شهدا و انقلاب و بسیج، جهاد و مبارزه می‌کنند باید تقدیر شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه پیروزی در جنگ هنری مانند جنگ‌های دیگر در جبهه کفر و نفاق نزدیک است، گفت: در این حوزه تقویت جریان‌های انقلابی و جوانان مومن انقلابی پیرو حکم مقام معظم رهبری در دستور کار بنده خواهد بود.

محمدی لائینی تقویت هنرمندان انقلابی را راه ماندگاری جامعه انقلابی برشمرد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار