پیام تسلیت سردار کارگر به مناسبت شهادت سردار تقوی

شهید تقوی رزمنده‌ای سلحشور، پاسدار و فدایی عتبات عالیات بود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام شهید حاج حمید تقوی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ - 30December 2014

شهید تقوی رزمنده‌ای سلحشور، پاسدار و فدایی عتبات عالیات بود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در ابتدای پیام سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، به مناسبت شهادت سردار تقوی، آمده است: سردار سرتیپ پاسدار شهید حمید تقوی، آن مجاهد شجاع، دلباخته حریم آل الله و عاشق امام و ولایت به آرزوی قلبی خود که همان شهادت در مسیر حق و ولایت است؛ رسید و بار دیگر فضای کشورمان را از شمیم عطر شهادت آکنده ساخت.

در این پیام، تکریم خانوادههای معظم شهدا و پاسداری از ارزشها و آرمانهای شهدای والامقام وظیفه همگانی عنوان شده و آمده است: شهید تقوی که خود فرزند شهید و برادر شهید بود؛ در خانوادهای متدین و عاشق ولایت تربیت و شکوفا شد و در راه پاسداری از دین مبین اسلام و ارزشهای اعتقادی به مقام رفیع شهادت نائل گشت.

بیشک نام آن شهید حرم آل الله برای مجاهدین ایران و عراق گمنام و ناشناخته نیست و مردم مظلوم عراق همواره او را فرماندهی پرتلاش، مخلص و متدین که نماد خدمتگزاری به امت اسلامی است، یاد خواهند کرد.

در ادامه این پیام آمده است: تداوم راه شهیدان مسئولیت بزرگ الهی میباشد و پاسداری از اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهما الاسلام) و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت فقیه همان ادامه راه مبارزه با استکبار جهانی است.

در پایان تسلیت سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر آمده است: اینجانب شهادت آن رزمنده سلحشور دوران حماسه و ایثار هشت سال دفاع مقدس، پاسدار و فدایی عتبات عالیات ائمه معصومین(علیهما السلام) را به رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنهای عزیز( مدظله العالی)، خانواده معزز آن شهید و مردم شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض مینمایم و از درگاه ایزد منان آرزوی همنشینی و محشوری با اولیاء کرام را برای آن شهید عزیز مسئلت مینمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها