با حضور سرلشکر باقری؛

سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیروهای مسلح رونمایی شد

سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیروهای مسلح با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع رونمایی شد.
کد خبر: ۳۷۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 05December 2019

سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیروهای مسلح رونمایی شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پستیبانی نیروهای مسلح، نخستین سامانه هوشمند مدیریت ارتباط با نیروهای مسلح با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع رونمایی شد.

این سامانه مشتمل بر چهار زیرسامانه است که در بستر امن اطلاعاتی نیروهای مسلح، موضوعات مرتبط با تجهیزات نظامی و دفاعی را طی فرایندی هوشمند از سطح نیروهای عمل کننده و حوزه‌های عملیاتی نیروهای مسلح با حوزه «آماد» و از حوزه «آماد» با سازمان صنایع دفاع به صورت «برخط» برقرار می‌کند.

طراحی و استقرار این سامانه هوشمند در پی آن است که دقت وسرعت پاسخگویی به مطالبات و درخواست های نیروهای مسلح را افزایش داده و این امکان را فراهم نماید تا نیروهای مسلح فرآیند پاسخگویی به مطالبات خود را به صورت دقیق ردیابی و درآن مشارکت فعال داشته باشند.

این سامانه هوشمند با هدف ارتباط و تعامل تنگاتنگ و لحظه‌ای در راستای راهبرد ویژه وزارت دفاع برای پشتیبانی از نیروهای مسلح طراحی شده است.

هم‌اکنون شرایط بهره‌برداری از این سامانه هوشمند ارتباطی برای معاونت‌های «آماد» نیروهای مسلح مهیا شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین از نمایشگاه توانمندی‌های سازمان صنایع دفاع بازدید کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها