نماینده ولی فقیه در استان مازندران:

ولایتمداری رمز موفقیت ایران اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» ولایتمداری و تبعیت از ولایت و امامین انقلاب اسلامی، اتحاد، همدلی و بصیرت را رمز موفقیت ایران اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و بر حرکت منسجم بر حول محور ولایت تاکید کرد.
کد خبر: ۳۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 05December 2019

ولایتمداری رمز موفقیت ایران اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم افتتاح دفتر جدید امام جمعه شهرستان بابلسر در جمع خانواده‌های شهدا، دانشگاهیان، مدیران استانی و شهرستانی ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع)، زهد، ساده‌زیستی، عبادت و بندگی و گره گشایی  را از ویژگی‌های بارز این امام همام عنوان کرد.

محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فاصله انداختن میان مردم و مسئولان هستند، افزود: دشمنان این مرز و بوم از هر گونه اقدامی جهت ضربه زدن به این نظام اسلامی دریغ نخواهند کرد.

وی ولایتمداری و تبعیت از ولایت و امامین انقلاب اسلامی، اتحاد، همدلی و بصیرت را رمز موفقیت ایران اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دانست و بر حرکت منسجم بر حول محور ولایت تاکید کرد.

حجت الاسلام «محمد اسماعیل قلی‌پور» امام جمعه شهرستان بابلسر نیز با بیان اینکه دفتر امام جمعه، مرکز خدمت رسانی به مردم است، گفت: مردم ما شایسته بهترین‌ها هستند و باید با تمام وجود خدمتگزار آنها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار