مازندرانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

جشنواره فانوس نشانه‌ای از موفقیت فعالیت‌های فرهنگی خارج از تهران است

مدیر تولید فیلم، سریال و امور سینمایی دفاع مقدس با اشاره به سطح کمی و کیفی آثار رسیده به سومین جشنواره فانوس، گفت: تعداد و سطح کیفی آثار رسیده به جشنواره ملی فانوس نشان می‌دهد که این رویداد هنری در بحث تمرکززدایی از تهران موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۳۷۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰ - 06December 2019

«حبیب‌الله مازندرانی» مدیرتولید فیلم، سریال و امور سینمایی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به سطح کیفی آثار داوری شده در سومین جشنواره فانوس اظهار داشت: بنده امسال در بخش‌های فیلم کوتاه، مستند و فیلمنامه داوری آثار را برعهده داشتم که مجموعاً حدود 980 اثر داوری شد.

وی به سطح کیفی آثار این جشنواره اشاره کرد و گفت: سطح کیفی آثار جشنواره فانوس در بخش‌های فیلم کوتاه، مستند و فیلمنامه به لحاظ کمی رقم بالایی بود و به لحاظ کیفی نیز سطح بالایی داشت و حقیقتاً این کیفیت برای ما باورنکردنی بود.

مدیر تولید فیلم، سریال و امور سینمایی دفاع مقدس افزود: من تجربه 30 سال فعالیت در تلویزیون و مسوولیت سیمای استان‌ها را برعهده داشته‌ام و در حوزه‌های مختلف و مدیریت شبکه تماشا فعالیت داشته‌ام؛ لذا آثار امسال این جشنواره در حوزه دفاع مقدس و به‌ویژه در بحث سینمای مقاومت را بی‌نظیر و حتی قابل رقابت با آثار تلویزیون می‌دانم.

مازندرانی برگزاری جشنواره فانوس را که باعث فعالیت و دیده شدن هنرمندان شهرستانی شده را باعث غرور دانست و ادامه داد: یکی از کارهای سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس شناسایی و بسترسازی برای رشد هنرمندان دغدغه‌مند استانی است که امسال در این زمینه موفق بودند.

وی گفت: در بخشی که ما کار داوری آثار را برعهده داشتیم، آثاری از 32 استان کشور وجود داشتند و کار از استان تهران کمتر بود؛ لذا این حجم از آثار نشان می‌دهد هدفی که جشنواره فانوس داشته، تمرکززدایی از تهران بوده است، چراکه بیشترین حجم آثار ما متعلق به شهرستان‌ها بود.

مدیر تولید فیلم، سریال و امور سینمایی دفاع مقدس از هنرمندان شهرستانی به‌خاطر حضور فعال در این جشنواره تشکر کرد و اظهار داشت: اینکه یک هنرمند از محروم‌ترین استان کشور یک اثر کیفی به جشنواره فانوس ارسال کرده جای تشکر و قدردانی دارد و به‌نظرم اتفاق تمرکززدایی موفق بوده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار