وصیتنامه شهید «عزت الله عسگری»:

امام خمینی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

در فرازی از وصیت نامه شهید «عزت الله عسگری» آمده است: امام خميني زمينه ساز ظهور امام زمان (عج) است او نايب امام است و ولايت فقيه زمينه ساز ولايت معصوم است و هر كس بخواهد در راه ما تلاش كند ما خودمان او را به راه راست هدايت مي كنيم.
کد خبر: ۳۷۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 06December 2019
امام خميني زمينه ساز ظهور امام زمان (عج) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهید عزت الله عسگری، پنجم فروردین ۱۳۴۳، در روستای باغموری از توابع شهرستان ازنا به دنیا آمد. دانشجو بود.  به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. ششم مرداد ۱۳۶۷،  در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.  مزار وی در شهرستان اسلامشهر واقع است.
 
قسمتی از وصیت نامه شهید «عزت الله عسگری»: این نوشته وصیت نامه بنده حقیر است وصیت نامه چکیده زندگی هر فرد است. شهادت می‌دهم که الله خالق همه عالم وجود می‌باشد می‌تواند من فیکون و می‌تواند کان لم یکن کند پس همه چیز را اوست. همه چیز اسم اوست و هیچ چیز در برابر مطلق او وجود ندارد زیرا عدد در برابر بی نهایت وجود ندارد شهادت می‌دهم بر عالم غیب و شهود روز جزا و بر حقانیت راه روشن انبیا و اینکه رسول اکرم وجود کامل همه انبیاست و شهادت می‌دهم بر ولایت علی بن ابیطالب و شهادت می‌دهم بر ولایت و امام بودن دوازده معصوم پاک و شهادت می‌دهم که آخرین آنان امام مهدی (عج) است و شهادت می‌دهم که امام خمینی زمینه ساز ظهور اوست و او نایب امام است و ولایت فقیه زمینه ساز ولایت معصوم است. هر کس بخواهد در راه ما تلاش کند ما خودمان او را به راه راست هدایت می‌کنیم. حرکت بسیجی‌های علمی به وجود آمد تا تحت پرتو اسلام و در خط ولایت فقیه به دور از هر گونه گروه گرایی، وضعیت علمی و فرهنگی جامعه اسلامی را به حد استاندارد‌های لازم که یک جامعه مسلمان باید داشته باشد برسد.  توقع آن را نیز داریم که مسئولین و دیگران در بر خورد با آنان بسیار جدی باشند.
 
 به کلیه برادران و خواهران توصیه تهذیب نفس و تزکیه نفس دارم و به نظر حقیر بهترین راه آن شناخت و معرفت است به نظر ما حرکت امام خمینی دقیقاً مقدمه سازی ظهور امام عصر است لذا باید تقویت شود ظهور امام عصر یک مسئله کاملا منطقی است و باید با شدت با خرافات و تیپ افسانه‌ای که برای ایشان درست شده مبارزه کرد. با التماس و اشک و زاری تنها هیچ کاری صورت نمی‌گیرد در رابطه دانشکده دوست دارم که تذکر داده شود که بنده دانشجوی تنبلی نبودم بلکه دوست داشتم مشکلات جامعه اسلامی را از ریشه حل کنم، چون وقت نیست این نوشته را تمام می‌کنم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار