نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت تقویت جریان‌های انقلابی در دانشگاه‌های مازندران

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بر ضرورت تقویت جریان‌های انقلابی در دانشگاه‌های مازندران تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳ - 05December 2019

ضرورت تقویت جریان‌های انقلابی در دانشگاه‌های مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت: حفظ ولایت فقیه سخت است و هر یک از شما مسئولیت سنگینی دارید و این فرصت خوبی برای ماست تا در خدمت ولایت باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: دوران مدیریت سخت است و شرح وظیفه و منشوری که شما دارید کار نهاد را باید به درستی در دانشگاه اجرا کنید.

وی بیان کرد: مازندران دارای برجستگی‌های فراوان است و همین همراهی نکردن با آشوبگران از برجستگی مهم مردم مازندران است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: باید به دنبال تحقق بیانات و رفع دغدغه‌های رهبری بوده و تعامل با مدیران را بدانید و باید نرمش قهرمانانه را در برخی موارد لحاظ کنید.

به گفته محمدی لائینی، باید در دانشگاه‌ها جوانان انقلابی و ارزشی شناخته و برجستگی‌های علمی و اخلاقی دانشجویان را بزرگ دانسته و در تکریم این موارد تلاش شود.

وی افزود: حضور نهاد در دانشگاه بسیار مفید و با ارزش است و اگر آنچه را که نهاد به دنبال آن است؛ اجرایی شود؛ معرفت‌های لازم دینی و بصیرت سیاسی و اجتماعی و آگاهی اخلاقی، انقلابی، عرفانی و الهی در جامعه نهادینه خواهد شد تا دانشگاه اسطوره خطرناک نباشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید مراقب باشیم و غرور را دریابیم که اگر علم دچار غرور شود؛ خطرناک است.

محمدی لایینی گفت: باید اخلاق و معنویت در دانشگاه ها تزریق و دانشگاه‌ها با میراث بزرگ اسلامی آشنا شوند که شما بهترین خدمت را اداره می‌کنید.

وی ادامه داد: باید محافظه کاری را کنار گذاشته و راه انقلاب، ولایت و شهدا بدرستی به دانشجویان منتقل شود و واقعیت‌ها شفاف بیان شود.

امام جمعه ساری تصریح کرد: در موضع گیری اخیر رهبری در جریان بنزین، بهترین موضع گیری  و تصمیم گیری کردند که برای ما درس است که تنها مسائل خود را نبینیم و مصلحت جامعه مدنظر باشد.

محمدی لائینی گفت: در دانشگاه فقط خودمان را نبینیم و با حسن نظر و تدبیر مناسب، جریان‌های انقلابی و جوانان مؤمن را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار