رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی:

مردمداری و تواضع از شرایط یک روحانی موفق است

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی» گفت: مردمی بودن و مردم ‎داری، تواضع و صمیمیت از شرایط یک روحانی موفق است که نماینده جدید ولی فقیه در لرستان این ویژگی‌‎ها را دارد.
کد خبر: ۳۷۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲ - 06December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد محمدی گلپایگانی» رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت:‌ حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امام جمعه جدید خرم‌آباد، فرزند لرستان است لرستان خطه‌ای است که مردان شجاع و دلاور در دوران دفاع مقدس پرونده درخشانی از خودشان به جا گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم لرستان رشادت‌هایشان در میادین جنگ زبانزد همه مردم بود، در آینده نیز همین گونه خواهد بود، مردم لرستان امتحان خودشان را خوب داده‌اند و نامه و پرونده خوبی دارند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم لرستان نشان دادند که ثابت قدم و پابرجا هستند؛ مناسبت اینکه امروز در اینجا جمع شده ایم، انتصاب نمایندگی ولی فقیه در لرستان که از دیار همین استان است و امروز در این مسئولیت کار خود را شروع می کند.

وی بیان کرد: یکی از امتیازات نماینده ولی فقیه دراستان لرستان این بوده که ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه ها را دارد، امام جمعه خرم آباد در آینده منشا خدمات بزرگی برای این استان خواهد بود.

محمدی گلپایگانی با اشاره به اهمیت حضور در محافل دینی و اجتماعی تصریح کرد: اگر می خواهید فرزندانتان بیمه و ضد ضربه شوند شرکت در این مجامع است، باید نخست با مساجد آشنا شوند و در مجالس امام حسین(ع) شرکت کنند.

وی بیان کرد: مسئولان محترم و کسانی که امور مردم در دست شما است، همواره که شما در این منصب نیستید پس باید از این فرصت طلایی به نفع مردم استفاده کنید و جواب مردم را بدهید.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: خیلی باید مراقبت کرد، شب اول قبر و قیامتی وجود دارد، حساب و کتابی وجود دارد و چه بخواهیم و چه نخواهیم این راه پیش روی ماست پس باید مراقبت کنیم.

وی تصریح کرد:‌ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در گذشته مسئوولیت های بزرگ دیگری داشتند که به نحو احسن انجام وظیفه کردند.

 محمدی گلپایگانی افزود: شرکت در دفاع مقدس یک امتیاز بزرگ محسوب می شود و امام جمعه جدید ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه را دارد که امید دارم و روشن است در آینده منشاء خدمات بزرگی برای استان خواهند بود.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ امام جمعه موفق و موثر، فردی است که میان توده مردم در هر نوع وطبقه ای حضور داشته، سنگ صبور باشد، درد مردم را بشنود و گرفتاری آنان را از نزدیک لمس کند که این همان روش پیامبر اسلام (ص) است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی همچنین با بیان اینکه در جهان متمدن امروز هم همان زنده به گور کردن دختران وجود دارد، اضافه کرد: در حالیکه بزرگترین خدمت را اسلام با تعالیم خود به بانوان کرده و حتی سوره ای هم به نام نسا به پیامبر نازل شده است.

وی با تاکید بر اینکه الگوی زنان فاطمه زهرا (س) است افزود: در جهان به اصطلاح متمدن غرب زنها فقط آلت دست شهوت رانی مردان هستند و ظلم بزرگی به آنها می شود اما اسلام به زن عزت بخشیده است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: فضای مجازی یک شیطان مجسم است و فساد و گناه را در خانه به ارمغان می آورد بنابراین باید مراقب فرزندان خود باشیم و آنها را با مهربانی با مراکز مذهبی از جمله نماز جمعه  و مجالس امام حسین (ع) آشنا کنید که پادزهری برای گذر از تهدیدها است.

محمدی گلپایگانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه مردم لرستان سلام رسانده اند و همواره از شجاعت، رشادت و دیانت و وفاداری خطه لرستان نسبت به انقلاب اسلامی، نظام  و رهبری یاد می کنند.

وی اظهار داشت: مردم لرستان همچنان خود نمره قبولی خوبی دارند و نشان دادند در حوادث، ثابت قدم و پابرجا هستند.

محمدی گلپایگانی همچنین با تاکید برکسب مال حلال، خدمت به مردم و پرهیز از استفاده بیت المال گفت: مسئوولان بدانند همواره در این منصب نیستند و باید از این فرصت طلایی به نفع مردم استفاده کرده و حساب پس انداز آخرت خود را پر کنند.

امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی نخستین نماز جمعه خود را به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد اقامه می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار