ائمه جمعه شهرستان کوهدشت:

دشمنان در صدد القای تفکر «ما نمی توانیم» در جامعه هستند

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی گفت : دشمنان در صدد القای تفکر «ما نمی توانیم» در جامعه هستند ولی مردم با آگاهی و بصیرت خود دشمنان را زمین گیر کرده اند
کد خبر: ۳۷۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹ - 06December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «ابراهیم طهماسبی» ائمه جمعه شهرستان کوهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت اظهار داشت: از نفس خود دوری گزیدن و از محیطی که برای دین مناسب نیست دوری کردن، دو معنای هجرت به حساب  می آید.

وی با اشاره به اینکه فتنه بزرگتر از قتل است، افزود: باتوجه به اینکه انتخابات مجلس یازدهم نزدیک بوده، باید توجه کرد که تقوای سیاسی و اجتماعی در تمام زمینه ها رعایت شود.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ شناختی و ادراکی بر روی اذهان، باورها وبینش افراد تمرکز کرده تا بر روی نقطه اصلی مردم که اعتقاد آنان به اسلام ناب محمدی است تاثیر بگذارد.

وی تصریح کرد: بهترین قانون اگر خوب اجرا نشود، مشکلات برطرف رفع نمی گردد، قوانین خوب باید به مرحله اجرا برسد، رهبر معظم انقلاب بارها براین مورد تاکید دارد که واردات بیرویه برای کشور ضرر دارد.

طهماسبی گفت: دشمنان در صدد القای تفکر «ما نمی توانیم» در جامعه هستند و برخی مطبوعات وعناصر ضدانقلاب و تشیع انگلیسی کاملا ارکان نظام و خدمات آن را مورد هجمه قرارداده اند، ولی مردم با آگاهی و بصیرت خود دشمنان را زمین گیر کرده اند.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه اگر جامعه رو به پیری برود بسیار خطرناک است، اظهارداشت: انتخابات امر مبارکی بوده و امروز کلید خورده است، باید زمینه مناسب برای انتخاب سالم، فراهم و مجریان و ناظران از رای مردم را که ناموس آنان به شمار میآید، محافظت کنند.

وی گفت: نباید فضا را ملتهب کرده و آبروی اشخاص را ریخت، مردم به شایعات و حرف های بی اساس دامن نزنند، منافذ تخلفات باید بسته شود،کوهدشت مردمی آگاه دارد، در انتخابات کاملا بی طرف هستیم ولی به عنوان امام جمعه مطالبات به حق مردم را ارائه می کنیم.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گفت: شکل گیری مجلس جهادی، ولایی و مقاومتی ضروری است، زیرا ما دارای ملتی مقاوم وانقلابی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار