با حضور پیشکسوتان لشکر ۱۷ سپاه قم صورت گرفت؛

بزرگداشت شهدای گردان حضرت معصومه (س) در شب رحلت کریمه اهل بیت (س)

مراسم بزرگداشت سالروز رحلت کریمه اهل بیت (س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گردان حضرت معصومه (س) امشب از سوی هیئت رزمندگان اسلام استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ - 06December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت سالروز رحلت شهادت گونه بانو کریمه اهل بیت (س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گردان حضرت معصومه (س) از سوی هیئت رزمندگان اسلام استان قم در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمدمهدی میرباقری» از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به احادیثی از اهل بیت (ع) به شرح اهمیت و ارزش شهر قم، دور شدن شیطان از آن و وجود حضرت معصومه (س) به عنوان نگینی برای این شهر پرداخت.

وی اظهار داشت: به برکت وجود کریمه اهل بیت (س) در قم مردانی همچون پاره‌های آهن در این شهر تربیت می‌شوند که از مبارزه و تحریم و ... هراسی ندارند، خسته نمی‌شوند و بر خدا توکل می‌کنند.

میرباقری همچنین با اشاره به شهدای گردان حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: زمانی شهادت یک افسانه بود، ولی در عصر ما یک رزق و روزی محسوب می‌شود.

در ابتدای این مراسم، حجت‌‎الاسلام «حسین کاردان» از پیشکسوتان گردان حضرت معصومه (س) خاطراتی را از شهدای این گردان بازگو کرد.

همچنین حاج مهدی سلحشوری و حاج مهدی رسولی به مناسبت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا مرثیه سرایی و نوحه خوانی کردند.

گردان حضرت معصومه (س) لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) قم، ۱۶۵ شهید والامقام از جمله سردار شهید حاج احمد کریمی فرمانده گردان را طی عملیات‌های والفجر ۸ و ۱۰ و کربلای ۴، ۵ و ۸ تقدیم کرده است.

بزرگداشت شهدای گردان حضرت معصومه (س) در شب رحلت کریمه اهل بیت (س)بزرگداشت شهدای گردان حضرت معصومه (س) در شب رحلت کریمه اهل بیت (س)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار