رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

فتنه 88 و اغتشاشات اخیر با پیشگامی تبریز خنثی شد

حجت‌الاسلام «رسول برگی» گفت: در فتنه 88 و حوادث اخیر، تبریز با پیشگامی به اغتشاشات پایان داد.
کد خبر: ۳۷۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ - 07December 2019

حجت‌الاسلام «رسول برگی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز با اشاره به نقش تبریز در خنثی‌سازی فتنه 88، اظهار داشت: مردم آذربایجان در قالب هیئات حسینی 8 دی پیشگام مبارزه با فتنه‌گران شدند و به‌تبع آن سایر شهرها با الگوگیری از تبریز، حماسه نهم دی را رقم زدند.

وی افزود: در حوادث اخیر نیز آذربایجانی‌ها در حمایت از نظام به خیابان‌ها آمدند و چنانچه این حضور رقم نمی‌خورد قطعاً اغتشاشات به پایان نمی‌رسید و آنان فرصتی برای جولان می‌یافتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بازاریان تبریز در انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: زمان انقلاب مسجد مقبره پایگاه تصمیم‌گیری‌ها بود و انقلاب را نیز همین بازاریان پیش بردند اما اکنون از نقش آنان غافلیم و باید در برنامه‌ها به‌ویژه نهم دی ماه و دهه فجر به این قشر توجه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی به دنبال اجرای برنامه‌های کلیشه‌ای به مناسبت نهم دی ماه نیست، توضیح داد: تاکنون جلسات متعددی با فعالان فرهنگی و صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف برگزار شده تا در نهم دی ماه برنامه‌ای در شأن مردم آذربایجان برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار