وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن:

تحرکات توطئه‌آمیز امارات را زیر نظر داریم

محمدناصر العاطفی با اشاره به اینکه همه تحرکات توطئه‌آمیز ابوظبی (علیه یمن) از نزدیک تحت نظر قرار دارد، گفت: ارتش یمن بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن صهیونیستی را در اختیار دارد.
کد خبر: ۳۷۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ - 08December 2019

تحرکات توطئه‌آمیز امارات را زیر نظر داریمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمدناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در گفت‌وگو با روزنامه «المسیره» اظهار داشت: تهدیدها علیه امارات یک تهدید معتبر است و همچنان به قوت خود باقی است.

وی تاکید کرد: «همه تحرکات توطئه‌آمیز ابوظبی (علیه یمن) از نزدیک تحت نظر قرار دارد.»

به گزارش وبگاه خبری المسیره، العاطفی گفت: «نیروهای یمن قدرت خود را برای یک حمله راهبردی فراگیر که فلج‌کننده توان دشمن است، تکمیل کردند؛ ارتش یمن بانک اهداف نظامی دریایی و زمینی دشمن صهیونیستی را در اختیار دارد که هر زمان فرماندهی یمن دستور دهد در حمله به آن درنگ نخواهد کرد.»

وی گفت: «صنایع نظامی یمن حتی از زمان خود پیشی گرفته و اکنون با کشورهایی وارد رقابت شده که 20 سال پیش‌تر از ما در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند».

امارات و عربستان ضمن ادامه تجاوز هوایی و زمینی خود علیه یمن، اخیرا طی توافق موسوم به ریاض که میان شورای انتقالی جنوب (مورد حمایت ابوظبی) و دولت مستعفی منصور هادی به امضا رسیده است، به تقسیم قدرت در جنوب یمن به منظور تحکیم نفوذ خود روی آوردند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار