فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

تثبیت انقلاب اسلامی در سایه جانفشانی شهدا محقق شد

سردار «ماشالله جانثار» گفت: شهدا با نثار خون خود باعث تثبت انقلاب اسلامی شدند و اقتدار و امنیت را برای میهن اسلامی‌مان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۳۷۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ - 08December 2019

به گزارش دفاع­‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «ماشالله جانثار» فرمانده مرزباني استان خراسان رضوی در سفر به شهرستان «سبزوار» با حضور در منزل گروهبان یکم شهید «رضا مومنی» با خانواده این شهید مدافع حریم دیدار کرد.

سردار جان‌نثار در اين ديدار اظهار داشت: قطره قطره‌ خون شهدا باعث رشد و نمو درخت تنومند انقلاب اسلامی شد، بر همین اساس شهدا و خانواده شهدا بیشترین نقش را در اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی دارند.

وی عنوان کرد: اگر چه امروز جای شهدا در بین ما خالی است اما تأثیر فداکاری آن‌ها همواره پشتوانه ملت کشورمان در تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

این فرمانده مرزبانی گفت: یاد شهدا همواره در دل‌های ما ماندگار خواهد بود و سعی خواهیم کرد با تلاش و مجاهدت در راه برقراری امنیت ایران اسلامی، اعتلای بیش از پیش انقلاب اسلامی و تحقق آرمان­‌های شهدا را جامع عمل بپوشانیم.

حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان خراسان رضوی نیز در اين ديدار بیان داشت: شهید علاوه بر اینکه برای خانواده‌ خود مایه افتخار است باعث افتخار یک محله، یک شهر و یک کشور است.

وی گفت: خانواده شهدا با این که پاره‌های تن خود را در راه تداوم انقلاب اسلامی، تداوم امنیت و پاسداشت راه امام (ره) تقدیم کرده‌اند اما خود را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانند.     

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها