مومنی‌شریف در مراسم رونمایی از کتاب «یک محسن عزیز» مطرح کرد؛

برای آشنایی با انسان‌های متحول شده انقلاب اسلامی کتاب شهدا را بخوانیم

رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما همه نیازمند بازخوانی و بازنمایی شهدا هستیم و امروز با قاطعیت می‌گویم اگر شهدا به عنوان میراث معنوی ما شناخته نشوند، دچار خسران خواهیم شد.
کد خبر: ۳۷۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 08December 2019

برای آشنایی با انسان‌های متحول شده انقلاب اسلامی کتاب شهدا را بخوانیمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن مومنی‌شریف» رئیس حوزه هنری در مراسم رونمایی از کتاب «یک محسن عزیز» در خصوص لزوم توجه به نشر آثار دفاع مقدسی اظهار داشت: جای این کتاب در بین آثار دفاع مقدس خالی بود و من به‌همین خاطر از نویسنده، خانواده شهید و همرزمانش تشکر می‌کنم. شهید وزوایی در این کتاب کاملاً زنده و بانشاط و حضور جدی دارند.

وی گفت: پیش از کتاب «یک محسن عزیز»، کتاب‌های دیگری از ایشان نوشته شده ولی در این کتاب ابعاد جدیدی از شهید وزوایی نشان داده می‌شود و رابطه او با خانواده بیان شده است. روح بلند شهید کمک کرده تا این کتاب در ادبیات دفاع مقدس یک اثر ارزنده باشد.

رئیس حوزه هنری عنوان کرد: سال‌ها بعد از شهادت کسی مثل وزوایی، کتابی از او منتشر می‌شود و ارتباط بین نسل‌ها به‌وجود می‌آید. کسانی که می‌خواهند با انسان متحول شده انقلاب اسلامی آشنا شوند، خواندن این کتاب‌ها به آن‌ها توصیه می‌کنیم.

مومنی‌شریف افزود: از مسوولین لشکر ۱۰ سیدالشهدا درخواست می‌کنیم تدارکی اندیشیده شود تا قهرمانان این لشکر معرفی شوند چراکه قهرمانانی وجود دارند که ما آن‌ها را نمی‌شناسیم. من در عملیات نصر یک در تیپی بودم که شهید احمد غلامی فرمانده آن بود و او هنوز معرفی نشده است. باید تلاش کنیم این شهدا معرفی شوند چراکه آن‌ها سرمایه‌های این مملکت هستند.

در پایان متنی از طرف خانواده شهید وزوایی در تجلیل از فائضه غفار حدادی نویسنده کتاب «یک محسن عزیز» قرائت شد و این کتاب با حضور نویسنده، عبدالرضا و حمیدرضا وزوایی، محسن مومنی‌شریف، حمید قره‌داغی رونمایی شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار