حجت‌الاسلام سرایی؛

فیلم‌های ساخته شده در حوزه دفاع مقدس اغراق‌آمیز است

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدا آذربایجان‌غربی‌ گفت: فیلمسازهای ما چون خاکریز و جبهه را ندیده‌اند و نمی‌شناسند، در نتیجه، حاصل کار آنها ساخته شدن فیلم‌هایی اغراق آمیز توام با دروغ‌های شاخدار است.
کد خبر: ۳۷۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵ - 08December 2019

انتقاد از فیلم‌های ساخته شده در حوزه دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجف‌ قلی‌زاده سرایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در اختتامیه اولین جشنواره حس پروانگی در ارومیه، اظهار داشت: سالانه بیش از پنج میلیون نفر که اکثر آنان جوانان هستند، به مناطق عملیاتی می‌روند تا از نزدیک صحنه‌های ایثار و رشادت رزمندگان اسلام را ببینند که این امر نشان دهنده دلدادگی به مکتب شهداست.

وی ادامه داد: ایران اسلامی یک چله پرافتخار را طی و ۴۰ سال در اوج غربت در مقابل تهدیدات دشمن ایستادگی و مقاومت کرده‌ است.

وی با بیان اینکه ایجاد ناامنی هدف دشمنان است، اضافه کرد: آنان آرزوی ریختن خون «قاسم سلیمانی» را در کشور دارند زیرا سپاهیان و نظامیان ایران اسلامی هیمنه آنان را شکسته و نقشه‌های آنان را نقش برآب کرده‌اند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان کرد: این منافقان که در جریان اخیر پیام می‌دادند همان‌هایی بودند که در جنگ تحمیلی از دشمنان حمایت و همراه با دشمن اقدام به شهادت رزمندگان اسلام می‌کردند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به جنگ تمام عیار دشمنان ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی اظهار داشت: تمام دنیا هرچه داشت در این جنگ علیه ایران اسلامی استفاده کرد و حاصل ناجوانمردی آنان ۶۰ هزار جانباز شیمیایی و صدها هزار شهید است.

وی با انتقاد از فیلم‌های ساخته شده از دوران دفاع مقدس ادامه داد: فیلمسازهای ما چون خاکریز را ندیده اند و نمی‌شناسند، حاصل آن ساخته شدن فیلم‌هایی اغراق آمیز توام با دروغ‌های شاخدار است.

شهدا می‌خواستند در گمنامی شهید شوند

حجت‌الاسلام محمدباقر نادم، معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی مؤسسه روایت سیره شهدا (ع)، در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شهدا گفت: اخلاص در شهدا به گونه‌ای بود که برخی پلاک از گردن درآورده و می‌خواستند در گمنامی شهید شوند چرا که باور داشتند عزت و ماندگاری از آن خداست و اگر او بخواهد هیچ‌کس گمنام نخواهد ماند و این اخلاص را از الگوی‌شان سیدالشهدا(ع) گرفته بودند.

معاون پژوهشی و مطالعات راهبردی موسسه روایت سیره شهد ا(ع) با بیان اینکه شهدا و آنهایی که خالصانه در راه خدا خدمت کردند موفق شدند تا به وصال یار برسند، افزود: یک لحظه غفلت آدمی را از قافله شهدا جدا می‌کند برای همین است که خیلی‌ها شاید به دلیل لحظه‌ای غفلت از کاروان شهدا جدا افتادند.

ارسال ۱۶۰ اثر به جشنواره حس پروانگی

سرهنگ جلیل وحیدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی نیز در این جشنواره استانی گفت: ۱۶۰ اثر به این جشنواره رسید که بعد از داوری‌های انجام شده آثار منتخب در بخش ادبی و هنری در قالب‌های داستان کوتاه و دلنوشته برگزیده و معرفی شدند که این آثار گردآوری و چاپ خواهند شد.

در این آیین دو تن از زائران راهیان نور استان اقدام به قرائت خاطرات خود در بازدید از مناطق عملیاتی کردند و در پایان از کتاب از «پیله تا پروانه» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار