حجت‌‌‌الاسلام «بیرانوندی»:

انقلاب اسلامی وارد دومین مرحله تمدن‌‌سازی شده است

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» گفت: انقلاب اسلامی وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است.
کد خبر: ۳۷۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ - 09December 2019

حجت‌الاسلام «حسین بیرانوندی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم‌آباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی وارد دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است. گام دومی که باید در چارچوب نظریه نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به سوی تحقق آرمان و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) برداشته شود.

وی افزود: این یک گام جدید و مرحله‌ای جدید است. اینکه اسم بیانیه رهبری، گام دوم نامیده شده است اولاً جواب آن هایی است که گفتند انقلاب تمام شد در حالی که نه، هنوز ما یک گام برداشته‌ایم و تازه می‌خواهیم گام دوم را شروع کنیم و این انقلاب نابود شدنی نیست و همیشگی خواهد بود.

مسئول نشر آثار ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان لرستان گفت: ثانیاً این انقلاب، انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی یعنی همه ابعاد زندگی انسان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تنها مسئله اقتصاد، مسئله صنعت، مسئله نظامی و دفاعی نیست، انسان باید در کلیت شکوفا و کامل بشود؛ اسلامی بودن معنای واقعی‌اش همین است.

وی با اشاره به اینکه اوایل انقلاب ما چیزی به نام فضای مجازی نداشتیم اگر کسانی می خواستند تبلیغات علیه انقلاب کنند با روز‌نامه و مقاله بود. امروز عواملی در اختیار دارند که می‌توانند بچه‌های ما را در خانه خودشان تحت تاثیر قرار دهند.

این مسئول متذکر شد: تغییر شرایط محیطی و روابط بین المللی در شرایطی که انقلاب شد، انقلاب یک برنامه‌ای را برای خودش طراحی و اجرا کرد، اما این شرایط در طول چهار دهه بسیار تغییر کرد. هم دیدگاه انقلاب اسلامی عوض شده و موضع‌گیری آنها در مقابل این انقلاب تغییر کرده است. این تغییر شرایط بیرون از خود جامعه انقلابی ایران است. این ارزش ها بر اهمیت مدیریت این انقلاب می‌افزاید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار