برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس در اردبیل

جلسه نقد و بررسی کتاب «بر مدار مد» نوشته «هوشنگ عبدی» در اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 09December 2019

برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، جلسه نقد و بررسی کتاب «بر مدار مد»، نگاهی تفصیلی به عوامل برترساز رزمندگان اسلام در عملیات «والفجر 8» پژوهش و نوشته «هوشنگ عبدی» امروز در سالن جلسات مهدیه اردبیل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور پیشکسوتان و پژوهشگران و نویسندگان دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، از آمادگی این اداره‌کل برای ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار داشت: نقد و بررسی آثار مکتوب دفاع مقدس قبل و بعد از چاپ به پویایی این نهضت کمک خواهد کرد و به همین خاطر مشتاقانه و به صورت جدی این جلسات را به صورت منظم برگزار خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه «هوشنگ عبدی» جانباز دفاع مقدس و پژوهشگر و نویسنده کتاب «بر مدار مد» به نحوه جمع آوری اطلاعات و تحقیق و پژوهش این کتاب پرداخت و از 13 عامل برترساز رزمندگان اسلام در عملیات والفجر 8 سخن گفت.

در پایان جلسه رزمنده پیشکسوت «یاور اسماعیل نژاد» به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و حاضران ضمن طرح سوألاتی از نویسنده کتاب به بیان دیدگاه‌های خود در باره اثر مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار