سردار شهسواری:

نقش عشایر در تابلوی انقلاب اسلامی ماندگار است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: نقش عشایر ما در ظهور عرصه تابلوی انقلاب اسلامی ماندگار است و مرزنشینان با خلوص نیت و با تفکر علمای اهل سنت در مقابل دشمنان ایران اسلامی مردانه جانفشانی کردند.
کد خبر: ۳۷۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ - 09December 2019

اغتشاشات اخیر نتیجه ضعف مدیریتی مسئولان بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی امروز در همایش تبیین مرزنشینان با محوریت ایجاد وحدت و امنیت که در خوی برگزار شد، با اشاره به نقش عشایر و مرزنشینان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: نقش عشایر ما در ظهور عرصه تابلوی انقلاب اسلامی ماندگار است و مرزنشینان با خلوص نیت و با تفکر علمای اهل سنت در مقابل دشمنان ایران اسلامی مردانه جانفشانی کردند.

وی افزود: آذربایجان غربی از ۲۳ بهمن ۵۷ با توطئه های مختلفی از سوی دشمنان رو به رو بوده است، استکبار جهانی پس از انقلاب به صورت مستمر توطئه های مختلف را جزء برنامه های اصلی و اتاق های فکر خود قرار داده اند، و در این میان نقش عشایر و مرزنشینان به عنوان جلوه‌های کمال و جمال انقلاب در مظهر انقلاب اسلامی ثبت شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه اجرای افزایش بهای ۳۰۰ درصدی قیمت سوخت، عنوان کرد: مصرف بی رویه سوخت در سال های اخیر منجر به افزایش قیمت آن در مقایسه با میزان تولید در پالایشگاه های کشور شده، لذا دولت می بایست با ساماندهی و تثبیت قیمت آن مصرف بی رویه سوخت را مدیریت می کرد.

سردار شهسواری در پایان سخنان خود به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سه مولفه مهم  وحدت، حضور حداکثری و مشارک مردم در پای صندوق های رای، تبیین الگوها و شاخصه های یک نماینده اصلح از منظر اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین تامین امنیت و سلامت انتخابات پیش رو را از مهم ترین برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.

وی، بیان داشت: مشارکت بالای مردم ایران اسلامی در انتخابات تیری محکم در چشم دشمنان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از عشایر نمونه و جمعی از خانواده های معظم شهیدان مرزنشینان شهرستان خوی با اهدای لوح تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار