نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

دستیابی به قله‌های پیشرفت اقتصادی با تکیه بر توان داخلی

آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: اگرچه تحریم‌ها بسیار ظالمانه و غیر انسانی است ولی باید با توجه به امکانات و توانایی‌های داخلی به قله‌های پیشرفت اقتصادی دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۳۷۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ - 09December 2019

دستیابی به قله‌های پیشرفت اقتصادی با تکیه بر توان داخلیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‎الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کشور با اشاره به اهمیت رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در تقویت زیرساخت‌های اقتصادی اظهار داشت: باید تلاش شود کشور از اقتصاد تک محصولی و تحت انقیاد نفت رهایی یابد.

امام جمعه ساری تقویت اقتصاد داخلی منهای نفت را ضروری دانست و افزود: باید با توجه به منابع و توان داخلی کشور و تامین و توزیع عادلانه ثروت رونق اقتصادی را در کشور عملیاتی کرد.

وی با تاکید بر بیمار بودن اقتصاد کشور، وابستگی به نفت را یکی از مشکلات اساسی دانست و با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد در شرایط تحریم گفت: اگرچه تحریم‌ها بسیار ظالمانه و غیر انسانی است ولی باید با توجه به امکانات و توانایی‌های داخلی به قله‌های پیشرفت اقتصادی دست یابیم.

محمدی لائینی اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت را در رفع محرومیت‌ها و محدودیت‌های اقتصادی کشور ستودنی خواند و با اشاره به فعالیت‌های این بنیاد در رفع مشکلات کارخانه نساجی مازندران برنامه‌ریزی برای دیگر واحد‌های راکد و غیر اقتصادی استان را خواستار شد.

امام جمعه ساری اشتغال را در دغدغه اساسی نیروهای جوان و آینده‌ساز کشور دانست و بر لزوم سرمایه گذاری بنیاد برکت در اجرای پروژه‌های تولیدی کوچک و زودبازده اقتصادی تاکید کرد.

«محمد مخبر» رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های اقتصادی مازندران توجه به بنگاه‌های اقتصادی خرد و کوچک را از برنامه‌های جدی بنیاد برکت اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها