امام جمعه شهر دیلم:

رزمندگان در دفاع مقدس عارفانه‌های بی‌نظیری داشتند که باید به آنها پرداخته شود

حجت‌الاسلام «محمود اسدی» با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فعالیت‌های عارفانه بی‌نظیری داشتند که به آنها پرداخته نشده گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که در این راستا کمتر کار شده است.
کد خبر: ۳۷۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 10December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «غلامعلی کفاش» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با امام جمعه شهر دیلم دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام «محمود اسدی» در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از حوزه‌های اصلی کار در هیأت اندیشه‌ورزان شهرستان دیلم مبحث شهدای این شهرستان است.

امام جمعه شهر دیلم با بیان اینکه در این هیأت یک تیم تخصصی در حوزه شهدا اعم از یادواره‌ها و برنامه‌های مختلف فعالیت خواهند داشت گفت: باید در عرصه دفاع مقدس آثار شاخصی تولید شود.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فعالیت‌های عارفانه بی‌نظیری داشتند افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که در این راستا کمتر کار  و به آن پرداخته شده است.

همچنین در ادامه این دیدار سردار «غلامعلی کفاش» به بیان مأموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: با توجه به نقش جزیره استراتژیک جزیره خارگ در هشت سال دفاع مقدس این جزیره باید به عنوان جزیره مقاوم در هشت سال دفاع مقدس معرفی و ثبت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر با اشاره به اینکه پایگاه ششم شکاری بوشهر جایگاه ویژه‌ای در جنگ تحمیلی داشته گفت: خلبانان پایگاه هوایی بوشهر پس از حمله رژیم بعث به کشور ایران، نخستین پاسخ را به متجاوزان دادند که باید این جایگاه به جامعه معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار