سردار هادیانفر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

جان‌باختن بیش از هزار نفر در زمستان ۹۷/ به‌کارگیری ۶۰ هزار نفر در طرح زمستانه پلیس

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه هزار و ۲۴ نفر در زمستان سال گذشته جان خود را از دست دادند، گفت: این ضرورت وجود دارد که همه دستگاه‌ها در راستای کاهش تعداد جان‌باختگان همکاری کنند.
کد خبر: ۳۷۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ - 11December 2019

جانباختن هزار و ۲۴ نفر در زمستان سال گذشته/ به کارگیری ۶۹ هزار نفر در طرم زمستانه پلیسسردار «کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه رزمایش زمستانی پلیس راهور ناجا که صبح امروز (چهارشنبه) در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه این رزمایش چند سالی است با محوریت پلیس راهور برگزار می‌شود، اظهار داشت: بیش از ۳۳ میلیون خودرو در جاده‌های کشور تردد می‌کنند که این می‌طلبد هماهنگی‌ها بین دستگاه‌های متولی، برای سفر‌ها دقیق‌تر باشد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۲ میلیون گواهینامه صادر شده است، افزود: مدیریت در ترافیک و پیشگیری و پیش‌بینی ترافیک و حوادث، از اهداف این رزمایش است.

سردار هادیانفر اضافه کرد: در مجموع ۶۰ هزار نفر از کارکنان هفت سازمان و ۲۰ هزار تیم خودرویی و موتوری برای این طرح پیش‌بینی شده است؛ همچنین بیش از چهار هزار پایگاه در جاده‌های کشور مستقر هستند.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی عنوان کرد: در این رزمایش از ظرفیت پهپادی و بالگردی استفاده خواهد شد.

سردار هادیانفر درباره آمار جان‌باختگان سوانح رانندگی در زمستان ۹۷ هم گفت: در طرح زمستانه سال گذشته هزار و ۲۴ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار