دریادار رستگاری:

اقتدار دریایی ایران راه‌های نفوذ دشمن را سد کرده است

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف دست برتر را در منطقه داریم و به چنان قدرتی دست یافته‌ایم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن نمانده است.
کد خبر: ۳۷۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ - 11December 2019

ایران در حوزه دفاع دریایی دست برتر منطقه را داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «امیر رستگاری» رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در هفتمین جشنواره مالک اشتر این سازمان با اشاره به پیشرفت‌های سازمان صنایع دریایی در تولید دستاورد‌های دریایی اظهار داشت: پیشرفت یک کشور در حوزه تولیدات دریایی نشان‌دهنده پیشرفت آن کشور در حوزه‌های علمی مختلف است؛ چرا که محصولات دفاعی دریایی ابعادی چند وجهی دارد که همه ابعاد آن برای از قوه به فعل درآمدن در قالب یک محصولی مانند «ناو» باید پیشرفته، به‌روز و متناسب با استاندارد‌های بین المللی باشد.

وی با بیان اینکه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان یک سازمان پویا و پیشرفته در داخل و سازمانی با قدرت بازدارنده و توسعه یافته در خارج، کاملاً شناخته شده است، افزود: پیشرفت‌های این سازمان با رویکرد جوان‌گرایی و تکیه برظرفیت‌های نخبگان این مرز و بوم حاصل شده است.

مدیر عامل سازمان صنایع دریایی با بیان اینکه در حوزه دفاع دریایی با تولید ناوشکن‌های کلاس مختلف دست برتر را در منطقه داریم، گفت: در حوزه دریایی به چنان قدرتی دست یافته‎ایم که روزنه‌ای برای نفوذ دشمن در این حوزه، باز نمانده است که بخواهد گزندی از راه آب‌ها به ایران اسلامی وارد کند.

امیر رستگاری با تشریح اقدامات مجموعه عقیدتی سیاسی سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در حوزه عمق‌بخشی و بصیرت‌افزایی کارکنان تصریح کرد: فکر انقلابی، کار جهادی و نگرش آگاهانه کارکنان نسبت به فعالیت‌های اثربخش و قدرت‎زا از مؤلفه‌های اساسی پیشرفت سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع بوده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها