سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مردم در وقایع اخیر پاسخ محکمی به دشمنان دادند/ امنیت کشور در بالاترین سطح قرار دارد

فرمانده ناجا با اشاره به همراهی مردم با نیروی انتظامی در مقابله با اغتشاشگران گفت: در حوادث اخیر، مردم در کنار ناجا قرار گرفتند و پاسخ محکمی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران دادند.
کد خبر: ۳۷۳۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۶ - 14December 2019

امنیت کشور در بالاترین سطح خود قرار داد/ حضور مردم در محکومیت اغتشاشات پاسخ محکمی به دشمنان بودسردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در پاسخ به این سوال که بعد از اغتشاشات وضعیت امنیتی کشور در چه سطحی قرار دارد، اظهار داشت: با حضور مأموران ناجا در سراسر کشور، امنیت در بالاترین سطح قرار دارد.

سردار اشتری با بیان اینکه مردم در برخورد با اغتشاشگران در کنار نیروی انتظامی بودند، گفت: در اغتشاشات اخیر مردم در کنار ناجا قرار گرفتند و پاسخ محکمی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران دادند.

به گزارش دفاع‎پرس، پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین و افزایش قیمت آن، دشمنان نظام با سوء استفاده از اعتراضات مردمی و نفوذ مزدوران خود، این اعتراضات را به آشوب کشاندند و به اموال عمومی، پمپ بنزین‌ها و برخی مراکز خرید، خسارت‌هایی وارد کردند.

به دنبال این ماجرا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج فقه خود به ایراد سخنانی پرداختند که زمینه‌ساز جدایی صف مردم از دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران شد. در پی این موضوع، نیروی انتظامی و حافظان امنیت کشور توانستند آتش این فتنه را خاموش و عوامل و سرکردگان آن را دستگیر کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار