علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با سردار کارگر مطرح کرد؛

آمادگی خراسان رضوی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس/ از طرح موزه ملی استکبارستیزی در محل صحرای طبس استقبال می‌کنیم

استاندار خراسان رضوی ضمن اعلام آمادگی برای احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در این استان از طرح بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای احداث موزه ملی استکبارستیزی در محل صحرای طبس در رابطه با شکست مفتضحانه‌ی آمریکا استقبال کرد.
کد خبر: ۳۷۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ - 11December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، «علیرضا رزم­‌حسینی» استاندار خراسان رضوی امروز (چهارشنبه) در دیدار با سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس با بیان اینکه خدا را شاکریم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس میراث گران‌بهای دفاع مقدس حفظ و نسل به نسل منتقل می­‌شود، اظهار داشت: باید با بهره‌­گیری از ابزار روز، فرهنگ دفاع مقدس را به‌گونه‌­ای به نسل امروز منتقل کنیم که به این حماسه عظیم افتخار کنند.

رزم حسینی با بیان اینکه تلاش در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس و احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را وظیفه‌ی خود می‌دانیم افزود: اگر چه با کمبود اعتبار روبرو هستیم، اما تلاش ما بر این است که برای احداث این مرکز تأمین منابع کنیم.

این مسئول ضمن استقبال از طرح بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس در راستای احداث موزه ملی استکبارستیزی در محل صحرای طبس جهت نمایان کردن شکست مفتضحانه‎ی آمریکا تأکید کرد: آمادگی داریم با محوریت استان خراسان رضوی این طرح ملی را در منطقه طبس اجرایی کنیم. 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها