ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان:

شهدای دانشجو به رسالت تاریخی و حساس خود عمل کردند

«عبدالمحمد افروغ» با اشاره به اینکه دانشگاه در اداره دفاع مقدس از بُعد پشتیبانی و ارائه طرح‌هایی که لازم بود و همچنین ساخت تجهیزات و امکانات نظامی نقش فراوانی داشته‌اند، گفت: دانشجویان و دانشگاهیان به جبهه می‌رفتند تا به رسالت تاریخی و حساس خود عمل کنند.
کد خبر: ۳۷۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴ - 11December 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عبدالمحمد افروغ» ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در یادواره شهدای دانشجوی استان بوشهر در دانشگاه آزاد واحد برزاجان اظهار داشت: یاد و نام شهدای دانشجو را گرامی می‌داریم و ازحماسه آفرینی‌های آنان در دوران دفاع مقدس تجلیل می‌کنیم؛ ایران اسلامی امروزه به برکت خون شهدا در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای ارزشمندی دست یافته است.

وی گفت: جوانان و به ویژه جوانان دانشگاهی نقش مهم و بسزایی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس و همچنین توسعه و پیشرفت کشور داشته‌اند. شهدای دانشجو با رها کردن سنگر تحصیل، پا در سنگری گذاشتند که مجاهدت آنان نبض بیداری، استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس در سطح مختلف، فرماندهی جوانان مؤمن و با سواد دانشگاهی نقش آفرینی کردند که می‌توانیم از سردار «عباس آفریدون» و سردار شهید «اصغر عدالت» نام ببریم.

وی افزود: دانشگاه در اداره دفاع مقدس از بعد پشتیبانی و ارائه طرح هایی که لازم بود و همچنین ساخت تجهیزات و امکانات نظامی نقش فراوانی داشته اند. دانشجویان و دانشگاهیان به جبهه می رفتند تا به رسالت تاریخی و حساس خود عمل کنند، به عبارتی هر زمانی که لازم باشد اساتید، دانشگاهیان و دانشجویان متعهد و مؤمن پای کار هستند.

افروغ گفت: ما اساتید و دانشجویان شرکت کننده در این یادواره ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم که دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، خود را مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب می‌داند و می‌کوشد به توصیه‌های بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه در حوزه علم و پژوهش و لزوم برنامه ریزی دقیق و همت دانشگاهیان در نیل به توسعه علمی کشور طبق اهداف بیانیه عمل نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار