نماینده ولی فقیه در اردبیل:

شهدا در هشت سال دفاع مقدس شناسنامه عزت را به ما عطا کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس شناسنامه و هویت ملت ایران را به آنان عطا کردند.
کد خبر: ۳۷۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 12December 2019

شهدا در هشت سال دفاع مقدس شناسنامه عزت ما را به ما عطا کردند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل قبل از ظهر امروز در اولین همایش فرزندان شاهد و تجلیل از نخبگان شاهد و ایثارگر استان اردبیل با عنوان «وارثان شاهد-حامیان انقلاب» در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا در هشت سال دفاع مقدس و استقامت در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب، شناسنامه و هویت ملت ایران را به آنان عطا کردند.

عاملی افزود: الان در دنیای کنونی ایران اسلامی یک تنه در مقابل زورگویی و سلطه طلبی آمریکای جنایت کار ایستادگی کرده و توانسته نقشه نظام ارباب و رعیتی آمریکا را در جهان با شکست مواجه سازد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به اینکه نظام سلطه با بهره گیری از بهترین امکانات و امپراطوری رسانه و تکنولوژی های برتر قصد دارد عواطف را به استخدام اهداف شوم خود در بیاورد از فرهنگ ناب دفاع مقدس و راه و روش شهدا به عنوان خنثی کننده تهدیدات و نقشه های شوم دشمن نام برد.

عاملی در پایان سخنان خود گفت:دشمن از ملت ایران به خاطر استقامتش کینه 40 ساله دارد و این کینه بایستی با وحدت ملت و دولت به عاملی برای سردرگمی آنان تبدیل  شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار