سردار «کارگر» در دیدار با شهردار مشهد تأکید کرد؛

لزوم همکاری شهرداری مشهد جهت تکمیل پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با قدردانی از همکاری شهرداری مشهد در زمینه تکمیل پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی، بر لزوم تداوم این همکاری تأکید کرد.
کد خبر: ۳۷۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹ - 12December 2019

دیدار سردار کارگر با شهردار مشهد///ادامه همکاری شهرداری مشهد تا تکمیل پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضویبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (پنجشنبه) با «محمدرضا کلایی» شهردار مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار کارگر در ابتدای این دیدار با قدردانی از همکاری شهرداری مشهد در زمینه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اظهار داشت: تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار بیشتری است و می‌طلبد که این همکاری تداوم داشته باشد.

سردار کارگر در ادامه، پرداختن به محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی را در حوزه عمرانی لازم و ضروری دانست و بر تخصیص اعتبار از محل منابعی که برای احداث این مرکز در نظر گرفته شده جهت پیگیری مباحث محتوایی این مرکز تاکید کرد.

محمدرضا کلایی نیز در سخنانی اظهار داشت: اراده ما بر این است که همکاری خود را تا تکمیل پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی ادامه دهیم.

وی افزود: با توجه به برگزاری کنگره 18 هزار شهید استان خراسان رضوی در سال 1400، اراده کلی ما بر این است که بخش های عمده مرکز فرهنگی تکمیل شود و عملیات عمرانی پروژه به مرحله قابل قبولی برسد.

شهردار مشهد در پایان برای تداوم همکاری شهرداری با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تکمیل عملیات عمرانی و انجام امور محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی، قول مساعدت داد و مقرر شد که چگونگی انجام کار بررسی و راهکار لازم ارائه شود.

همچنین سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از تعاملات و همکاری های به عمل آمده از سوی شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداری، از مساعدت‌های انجام شده برای شروع مجدد عملیات عمرانی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس خراسان رضوی تشکر کرد.

در این دیدار، «علی‌­اصغر جعفری» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها