امام جمعه بروجرد:

عملکرد نامناسب برخی مسئولان یکی از ریشه‌های اعتراضات اخیر بود

حجت‌الاسلام  «سید علی حسینی» با بیان این‌که یکی از ریشه‌های جریانات اخیر که بعد از گران شدن بنزین رخ داد، عملکرد نامناسب برخی مدیران و مسئولان بود، گفت: برخی مسئولان عملکرد خوبی نداشتند، ضمن تایید اینکه ما مدیر خوب هم داریم؛ اما برخی در واقع با عملکرد نامناسب خود، نارضایتی‌تراشی کردند.
کد خبر: ۳۷۴۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ - 13December 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد، در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر، اظهار داشت: دشمنان با برنامه‌ریزی و تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی از شرایط به وجود آمده بعد از گران شدن بنزین سوء‌استفاده و ضعف‌های موجود را بزرگنمایی کردند.

وی گفت: با گران شدن بنزین، عده‌ای از مردم که اصلا قصد آشوب و تخریب نداشتند برای اعتراض آمدند؛ اما در این بین افرادی نیز سوءاستفاده کردند در عین حال باید تاکید داشت که مسئولین هم باید زمینه بیان اعتراض مردم و گفتن نظرات مردم را فراهم کنند، به‌گونه‌ای که مورد سوءاستفاده دشمنان هم قرار نگیرد.

امام جمعه بروجرد گفت: نهاد‌های فرهنگی هم به‌خوبی عمل نکرده‌اند و جوانان را در فضای مجازی که به‌دست دشمن مدیریت می‌شود، رها کرده‌اند.

وی با بیان این‌که یکی از ریشه‌های جریانات اخیر که بعد از گران شدن بنزین رخ داد، عملکرد نامناسب برخی مدیران و مسئولان بود، بیان داشت: برخی مسئولان عملکرد خوبی نداشتند، ضمن تایید اینکه ما مدیر خوب هم داریم؛ اما برخی در واقع با عملکرد نامناسب خود، نارضایتی‌تراشی کردند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: آن مسئولینی که امضا و حرف‌شان تعیین‌کننده است، باید به‌گونه‌ای با مردم رفتار کنند که ایجاد نارضایتی نکنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به تصمیم مسئولین نظام جمهوری اسلامی برای دلجویی از خانواده‌های قربانیان، گفت: دلجویی از خانواده‌های آن‌هایی که آسیب دیدند، همان رافت اسلامی است که رهبر انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار دادند.

امام جمعه بروجرد با بیان به اینکه باید مواظب بود چنین حوادثی دوباره تکرار نشود، گفت: مدیران و مسئولان با مردم خوب رفتار کنند و نارضایتی تراشی نکنند و بعبارتی نمک به زخم مردم نپاشند.

حجت‌الاسلام حسینی در بخشی از سخنانش با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر، گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید مودبانه، دلسوزانه و همراه با احترام باشد تا موجب ناراحتی و اعتراض مردم نشود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار