رئیس سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

خانه نخبگان علوم انسانی راه اندازی می‌شود

رئیس سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در هفته پژوهش و فناوری خانه نخبگان با رویکرد علوم انسانی در بیرجند گشایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۷۴۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶ - 14December 2019

خانه نخبگان علوم انسانی راه اندازی می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «مرتضی عظیمی فر» رئیس سازمان علمی پژهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون خانه نخبگانی که در استان فعال بوده است به اختراعات و فعالیت  های علمی می پرداخت اما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توجه به علوم انسانی قرار است خانه نخبگان جدیدی با همکاری دانشگاهیان، حوزه های علمیه و علاقه مندان به این حوزه در هفته پژهش راه اندازی شود.

وی طرح های حمایت شده از سوی سازمان بسیج علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) از ابتدای امسال تاکنون را هشت طرح اعلام کرد و افزود: از این تعداد چهار طرح به نتیجه رسیده است و بقیه نیز تا پایان سال وضعیت شان مشخص می شود. 

رئیس سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون مبلغ 70 میلیون تومان به طرح های پیشنهادی کمک شده است، تصریح کرد: از این مبلغ 40 میلیون تومان به طرح های آماتور و 30 میلیون تومان به طرح های نیمه حرفه ای کمک شده است.

عظیمی فر اضافه کرد: این سازمان همچنین بحث توانمندسازی، آگاه سازی و بازاریابی را برای افراد علاقه مندی که وارد این عرصه می شوند انجام می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار