امروز؛

دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در بندر عباس افتتاح می‎شود

رئیس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس از افتتاح دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در شهر بندرعباس خبر داد و گفت: رونمایی از تازه‌های نشر با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 14December 2019

سردار «علی ناظری» رئیس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری «دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت» در استان هرمزگان اظهار داشت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عصر امروز (شنبه) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی درخصوص میهمانان ویژه مراسم افتتاحیه این رویداد فرهنگی گفت: سردار «احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج، «قادر آشنا» مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور، «همایون امیرزاده» رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان، «آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی» نماینده ولی فقیه در هرمزگان و سرهنگ «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس به حضور بیش از ۹۵ ناشر در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: هزینه‌های جاری حضور در نمایشگاه کتاب و بُعد مسافت موجب شد چند ناشر از حضور در نمایشگاه کتاب ملی دفاع مقدس انصراف دهند درحالی که تعداد ناشران متقاضی بیشتری برای حضور در نمایشگاه وجود داشت.

ناظری ادامه داد: ناشران حاضر در نمایشگاه برنامه‌های جنبی متعددی را در طی این نمایشگاه خواهند داشت که دعوت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، رونمایی از کتاب، سه نشست تخصصی و دو شب شعر و خاطره را در همین راستا خواهیم داشت. در مراسم اختتامیه نیز معرفی برگزیدگان از جمله معرفی غرفه دولتی برتر، غرفه خصوصی برتر، غرفه‌دار برتر، کتاب پُرفروش و تجلیل از خادمان و فعالان حوزه فرهنگ و ادبیات را خواهیم داشت.

وی تمام اتفاقات این نمایشگاه را پیرامون موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت دانست و اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی برای نویسندگان نوقلم را با حضور «محمد قاسمی‌پور» مدیر دفتر ادبیات پایداری استان‌های حوزه هنری، کارگاه تبیین «مرز‌های بین ادبیات و تاریخ» را با حضور محسن کاظمی نویسنده کتاب «نقاشی قوه‌خانه» و کارگاه «گم شده‌های ادبیات و دفاع مقدس» را با حضور مهدی کاموس منتقد ادبی در طول این نمایشگاه برگزار می‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس از رونمایی آثار ادبی مربوط به دفاع مقدس خبر داد و گفت: تعدادی از ناشران حاضر در نمایشگاه برنامه رونمای از جدیدترین کتاب‌های دفاع مقدس را خواهند داشت که اتفاقات خوب و جذابی خواهند بود.

ناظری درباره تخفیف نمایشگاه برای مخاطبین عنوان کرد: ناشران حاضر در نمایشگاه معمولاً تخفیف ۲۰ تا ۴۰ درصدی را برای علاقه‌مندان قائل هستند و بُن خرید کتاب نیز با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود که جمعاً حدود تخفیف ۶۰ درصدی اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار