رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد؛

قرص‌های موجود در کیک‌ها هیوسین بود نه ماده مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از بررسی و آزمایشات تخصصی مشخص شد که قرص‌های موجود در کیک‌های خوراکی قرص هیوسین بوده است.
کد خبر: ۳۷۴۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ - 14December 2019

قرص‌های موجود در کیک‌ها هیوسین بود نه ماده مخدربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار مسعود زاهدیان در خصوص وجود قرص‌های مشکوک در کیک‌های خوراکی اظهار داشت: پس از بررسی و آزمایشات پلیس مبارزه با مواد مخدر مشخص شد که این قرص‌ها ماده مخدر نبوده و قرص «هیوسین» بوده است.

وی با بیان اینکه قرص‌های موجود در کیک‌های خوراکی در چهار استان کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی مشاهده شده، ادامه داد: انبار مربوط به این فعالیت در سیستان و بلوچستان مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ‌گونه مورد مشکوکی مشاهده نشد؛ البته در کرمان و هرمزگان مواردی دیده شده که در حال بررسی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در ادامه عنوان کرد: اینکه این کار با چه هدفی انجام شده در حال بررسی است و قطعا نتایج آن اعلام خواهد شد و پلیس تمام تلاش خود را در این راستا به کار گرفته است.

سردار زاهدیان گفت: شرکت‌هایی که این کیک‌ها را تولید می‌کنند دارای پروانه فعالیت از وزارت بهداشت هستند و قطعا جاسازی این قرص‌ها خارج از شبکه‌های تولید و توزیع انجام شده است.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد: حتما تغذیه فرزندان خود را از منابع مورد تایید تهیه کنند و با توجه به اینکه اطلاعات دقیقی از میزان توزیع این کیک‌ها نداریم، خانواده‌ها اگر با موارد مشکوک مواجه شدند، حتما به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها