امیر حاتمی:

توان دفاعی ایران به اثبات رسیده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که حفظ و ارتقای بازدارندگی است، به منصه ظهور برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم.
کد خبر: ۳۷۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 15December 2019

راهبرد ایران در حفظ و ارتقای بازدارندگی به اثبات رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح صبح امروز (یکشنبه) در مراسم رونمایی از کتب، منشورات و کتابخانه دیجیتالی دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای، اظهار داشت: توانستیم راهبرد جمهوری اسلامی ایران را که حفظ و ارتقای بازدارندگی است، به منصه ظهور برسانیم و به تجاوز دشمن در لحظه نخست با قدرت پاسخ دهیم؛ این بدین معناست که دشمن واقعیت قدرت، اعتبار، اراده و ثبات ما را در حفظ امنیت ملی پذیرفته است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران دارای نظامی برگرفته از قدرت واقعی مردم است، تصریح کرد: همواره با مشارکت حداکثری مردم برای سرنوشت و اعتلای کشورمان تصمیم می‌گیریم و این تصمیم برای دشمن بسیار مأیوس‌کننده و هزینه‌بر خواهد بود.

وزیر دفاع در پایان گفت: دشمنان بر اساس خوی سلطه‌طلبی و استکباری خود دائماً در حال افزایش قدرت نظامی هستند و از این قدرت در جهت استثمار ملت‌ها، تغییر تصمیم‌ها و کاهش اراده و خواست دولت‌های منطقه و جهان استفاده می‌کنند؛ لذا ما باید با در نظر گرفتن این موضوع، همواره از آمادگی لازم در ابعاد مختلف برخوردار باشیم.

بنا بر این گزارش، دبیرخانه تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای با هدف نیل به الگوی دفاعی و توسعه گفتمان دفاعی معظم‌له در سال ۱۳۹۰ با چشم‌انداز ۱۰ساله و برگزاری پنج همایش دوسالانه و تدوین کتاب‌های مرجع در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تشکیل شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها