سردار سپهر در نشست خبری عنوان کرد؛

تجلیل از ۳۰ مدیر در همایش مدیران جهادی/ ساماندهی ظرفیت‌های مردمی توسط گروه‌های جهادی

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی با اشاره به برگزاری این همایش در روز ۲۶ آذر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این همایش از ۳۰ مدیر جهادی و ۱۶ خانواده شهید قدردانی می‌شود.
کد خبر: ۳۷۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 15December 2019

سپهربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «محمدحسین سپهر» جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی در نشست خبری ششمین دوره این همایش که بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در محل بسیج صدا و سیما برگزار شد، اظهار داشت: ۲۶ آذرماه ششمین همایش مدیران جهادی در مرکز همایش صدا و سیما از ساعت ۱۷ با حضور هزار مدیر جهادی برگزار و طی آن با اهدای لوح از ۳۰ مدیر جهادی، ۱۶ خانواده شهید و یک جانباز قدردانی می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش با کمک انجمن مدیریت جهادی کشور که یک سازمان مردم‌نهاد است و خیرین برگزار و با حضور مدیران و عزیزان جهادی هدایت می‌شود.

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت گفتمان، ترویج و تبیین ابعاد مدیریت جهادی و تعالی این تفکر انقلابی گفت: هرگاه از سبک جهادی و مدیریت انقلابی استفاده شده است، موفق بوده‌ایم.

سردار سپهر افزود: در این همایش «لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی، امیر «سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، «رحمانی فضلی» وزیر کشور و «رحمانی» وزیر صمت حضور خواهند داشت.

شناسایی مدیران جهادی و انقلابی

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی اینکه دستاورد‌های این همایش در سال‌های گذشته چه بوده است، گفت: شناسایی مدیران جهادی، تبلیغ و حمایت از مدیران جهادی از دستاورد‌های این همایش است؛ زیرا امروز یکی از مهمترین مشکلات ما در کشور در عرصه مدیریت است.

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی ادامه داد: دستاورد‌های دفاع مقدس، تولید صنایع دفاعی و تولید صنایع ملی و پزشکی امروز مرهون مدیریت جهادی است.

سردار سپهر با بیان اینکه اگر بخواهیم امروز در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، نیازمند سبک مدیریت جهادی هستیم، گفت: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است، نیاز به مدیران جهادی و انقلابی دارد.

گروه‌های جهادی باید توانمندی و ظرفیت‌های مردمی را سازماندهی کنند

وی گفت: فسادستیزی، ایستادگی در برابر برنامه‌های دشمنان، مردم‌داری، ایستادگی بر مواضع انقلاب اسلامی، مقاومت، خدمت‌رسانی و ایثارگری از ویژگی‌های مدیران انقلابی است.

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی با بیان اینکه امروز اصل مدیریت جهادی به عنوان کاری ارزشمند و پر محصول در ۴۰ سال شناخته می‌شود، افزود: باید مدیران جهادی و انقلابی، شناسایی و آن‌ها را به عنوان یک الگو به جامعه معرفی کرد.

سردار سپهر بیان کرد: یکی از اقدامات ما هم‌افزایی و تعامل انجمن‌ها، مدیران و تشکلات جهادی است. امروز هدف ما همکاری مردم با گروه‌های جهادی است.

وی افزود: امسال زمانی که سیل رخ داد، مردم با حضور خود نقش مهمی در کمک‌رسانی ایفا کردند؛ سازمان‌ها باید نقش مردم را بر اساس توانمندی و ظرفیتی که دارند، سازماندهی کنند.

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بیش از ۱۰ جلد کتاب در خصوص مدیریت جهادی با سبک‌های ارزشی تولید شده و خاطرات و تجارب فرماندهان زمان جنگ در آن‌ها آمده است.

سردار سپهر گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، دانشگاه جامع امام حسین (ع) توانسته است مجوز دوره برگزاری دوره ارشد مدیریت جهادی را از وزارت علوم دریافت کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار