سرهنگ پالهنگ:

راهپیمایی‌ خودجوش مردمی در زمان اغتشاشات نشانه بیعت دوباره با امام و رهبری است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه میاندوآب گفت: حضور مردم در صحنه و راهپیمایی‌های میلیونی خودجوش در زمان اغتشاشات که مصادف با هفته بسیج بوده، نمایش بیعت دوباره مردم با امام (ره)، رهبر معظم انقلب اسلامی و شهدا بود.
کد خبر: ۳۷۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ - 15December 2019

راهپیمایی‌های خودجوش مردمی در زمان اغتشاشات نشانه بیعت دوباره با امام و رهبری است

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «نورالدین پالهنگ» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، امروز در نشست روشنگری اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب با تاکید بر لزوم بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته همواره هوشیاری و بصیرت خود را با حضور در صحنه‌های مختلفی که نظام نیاز داشته است به نمایش گذاشته‌اند.

وی با اشاره به فتنه انگیزی دشمنان و حوادث اخیر در کشور، افزود: مردم با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، هوشمندی و بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: حضور مردم در صحنه و راهپیمایی های میلیونی خودجوش در ایامی که مصادف با هفته بسیج نیز بود، نمایش بیعت دوباره مردم با امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا بود.

سرهنگ پالهنگ در ادامه با تاکید بر اتحاد و انسجام ملی، تصریح کرد: اتحاد، همدلی، انسجام و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی از ضروریات امروز کشور است که همه مسئولان ادارات، نهادها و مردم باید به آن توجه داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تشریح ابعاد مختلف ناآرامی ها و اعتشاشات اخیر در کشور، عنوان کرد: صحنه گردان و پشت صحنه این اغتشاشات و گروه های فعال در آشوب های اخیر از حمایت دلارهای کثیف سعودی، صهیونیستی و آمریکایی برخوردار بودند.

سرهنگ پالهنگ با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی های بسیج در عرضه و تولید محصولات بومی و محلی، گفت: باید به توانمندی داخلی توجه داشت و نمایشگاه بسیج در شهرستان میاندوآب نشان داد که ظرفیت بسیج و بسیجیان در این زمینه بالا است و همه باید پای کار باشند تا شاهد پیشرفت و بهبود وضعیت باشیم.

وی به مقوله امنیت اشاره و اظهار کرد: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا و رزمندگانی هستیم که در مرزها با انواع سختی ها از امنیت و آرامش حفاظت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار